Гаджето ми е по-дебело от мен. И какво от това?

Не всеки ден срещате готин пич, който излиза с дебелана. 
Затова когато приятелката ми Глория Шури Нава написа есе какво е да бъдеш жена с наднормено тегло, която излиза с по-слаб от нея мъж, очаквах известна доза противоречиви мнения. 

Обаче не очахвах, че хора по целия свят ще обсъждат връзката ни - дори дамите от The View имаха мнение!

Живеейки в Шотландия, видях публикацията, посветена на нас, преди Глория - тя излезе, докато тя все още спеше в Сан Франциско. Само за няколко часа нашата история събра безобразно много коментари (днес те са почти 12000) и споделяния във Facebook (до момента 3000 и продължават да растат).

Глория и аз живеем заобиколени от предразсъдъци всеки божи ден, така че се готвехме за куп груби коментари. Но изненадващото беше, че първата вълна бе изненадващо позитивна. Имаше окуражителни възгласи от други пълнички жени и по-слаби мъже, които коментираха, че не виждат нищо странно в нас като двойка.

След това започнаха да се трупат негативните коментари: "Тя е свиня"; "Двамата са мечо и клечо", "Този пич сигурно си пада по големи плажни китове"

Естествената ми реакция бе да защитя Глория. Забавното е, че когато някой каже нещо обидно по мой адрес - например за рижата ми коса или бледата ми кожа, или пък за акцента ми - това въобще не ми пречи.

Обаче когато чета откровено гнусни коментари за Глория, направо ми влизат под кожата. Не исках да се получава така, че тя да се събуди развълнувана и да прочете всички онези злостни коментари. Но това момиче има дебела кожа И в преносен смисъл. Тя осъзнава, че тези коментари говорят повече за хората, които ги правят, от колкото за нея.

Вместо това тя се фокусира върху факта, че изнасяйки публично историята ни, тя ще направи нещата по-добри не само за нас, но и за други двойки, които се чувстват сатанизирани по същия начин.

Винаги съм имал връзки с по-пълни от мен жени. Просто те ме привличат, точно както някои мъже предпочитат блондинки или пък миньончета. И въпреки това обществото твърди, че това е странно. Спомням си как през 2010 г., когато казах на една приятелка, че си падам по Глория, тя отвърна: "Не можеш да говориш така, Али - това е подло. Не се шегувай за тези неща."

А когато й казах, че съм сериозен, тя отвърна: "Никога не съм го очаквала, защото ти просто си такъв тип - ходиш на фитнес всеки ден и да намираш красивото в нещо толкова противоположно на теб..."

Защо хората казват, че "противоположностите се привличат," когато хората в една двойка имат различен характер, но когато разликите са физиологични, тогава това се смята за нещо необикновено?

Всъщност Глория и аз имаме много общо

Отнасяме се по еднакъв начин към семействата си - за нас те са най-важните хора в живота ни. Родителите ни са ни научили на стойността на тежкия труд и доброто поведение и как трябва да се държим към себе си и останалите хора.

Освен това имаме сходно чувство за хумор - понякога на двамата ни се струват забавни неща, които никой друг не намира за смешни. Но докато Глория може да бъде скандална в хумора си и това да й се размине (всеки, който е гледал клиповете й на канала й Glowpinkstah в YouTube, знае за какво говоря) при мен този номер не минава. В този смисъл аз явно съм малко чудак.

Макар че си паднах сериозно по Глория веднага щом я опознах, няма да лъжа: това, което първоначално ме привлече към нея, бе начинът, по който изглежда. Когато видях снимката й в Twitter, бях привлечен от формата на лицето й и нейната усмивка - а тя има такава пленяваща усмивка!

А очите й имат един невероятен специфичен блясък. Тя просто си е невероятно красива. Когато хората казват, че Глория е извадила късмет, аз ги контрирам, че късметлията всъщност съм аз.

След като видях снимката й, започнах да я следвам и в Tumblr. В един от своите постове там тя пишеше, че копнее да се запознае с някой, с който първо да се сприятели, след което евентуално това приятелство да прерасне в любов. Това ме заинтригува, защото аз самият винаги съм искал същото. 

Въпреки това обаче не съм мислил, че някога ще се влюбим

Хората може и да казват, че е невъзможно да се влюбиш през Интернет, и аз вероятно съм се чувствал по същия начин, преди да ми се случи и на мен. За известно време се съмнявах в чувствата си.

Не се бяхме срещали на живо, не знаех каква е лице в лице, затова не бях сигурен, че това наистина е любов. Но когато си с някой, който те разбира по всички възможни начини, знаеш, че това е истинско.

Първия път, в който се срещнахме, беше когато отидох на гости на Глория в Сан Франциско - две години и половина след първия ни разговор. Щом слязох от самолета, се почуствах сякаш у дома. Бях много нервен - не изплашен, а изпълнен с очакване.

Исках от много отдавна да я почувствам в ръцете си, да я прегърна. Беше дори по-добре, от колкото съм очаквал. Щом я прегърнах, се почувствах напълно защитен и отпуснат. Нямах усещането, че я виждам за първи път - беше все едно сме били разделени за ужасно много време и най-накрая се събираме отново.

Сега броя дните, докато се върна в Калифорния, за да завърша докторантурата си по клинична психология. Освен това Глория реши да отслабне и аз я подкрепям, защото тя го иска и в дългосрочен план това ще се отрази добре на здравето й. Но що се отнася до нашата връзка, не мисля че има нужда Глория да отслабва.

Хората ни питат дали ще се оженим

Отговарям така: "Винаги съм мислил, че най-добрите бракове се получават между хора, които са и най-добри приятели." Тази основа за връзката е всичко. Съветът, който давам на другите, е винаги да се оглеждат за своя най-добър приятел, защото нещата биха могли да се развият и да доведат до нещо, което никога не сте очаквали. Всъщност може да ви изненада фактът, че това, за което винаги сте се оглеждали, се намира точно пред очите ви".

#22 Мина 22.07.2013 в 16:34:47

На неразбралите, ето същността на статията: "Освен това Глория реши да отслабне и аз я подкрепям, защото тя го иска и в дългосрочен план това ще се отрази добре на здравето й. Но що се отнася до нашата връзка, не мисля че има нужда Глория да отслабва." Мдаааа, трудно се преглъща фактъа, че някой мъж може да е толкова влюбен в една "свиня"... Когато милиони жени се измъчват с диети в името на същата цел....

#23 lele male 22.07.2013 в 16:49:07

хъх... Мина, Наистина вече ме втриса от статии с обяснения на хора за постъпките им или евенталните бъдещи такива... В съседната статия,Човечка се обяснява защо ще си бие камшика от България... Тук мъж се обяснява, защо е влюбен в дебела жена... Искат някой да ги спре ли? Оправдават ли се или се намират на приказка? Дет се казва: Ако не можете да намерите разумно обяснение на своите постъпки или за идиотският си външен вид - сетете се, че сте дебил и всичко ще си дойде по местата...

#24 lele male 22.07.2013 в 17:04:51

П.С. Както казва един приятел: Едниствения смислен довод "против" пушенето е това, че като приемеш нещо лошо за нормално, хората преставт да се борят с него и то се разпространява още повече Това важи и за дебеланковците! Стават все повече и хората започват да ги приемат за нещо нормално... Е аз пък няма! Съди ме!

#25 deowin 22.07.2013 в 17:17:01

>Човека с наднормено тегло има по-ниско самочувствие В контекста на статията, това никак не се връзва с конспиративната ти теория, че затлъстяването се поощрява, защото "дебелите хора са много удобни- консумират повече от всичко". Ако дебелите хора бяха удобни, предполагам на илюминатите, то тия илюминати надали биха публикували статии за това как да си дебел е съвсем ок, защото това би унищожило предпоставката дебелите хора да са с по-ниско самочувствие. Освен ако илюминатите не са пълни дебили де, което обаче буди въпроса как тогава успяват да контролират целия свят. Вероятно и за това имаш отговор.

#26 vickpayne 22.07.2013 в 18:14:08

Прасе,аз имам отговор.Току що разбрахме, че си дебел. Ама то нормално, де. Все пак си свиня.

#28 deowin 22.07.2013 в 22:18:14

>Току що разбрахме, че си дебел Не знаех, че 19 и нещо BMI с 12% мазнини се води дебел. Но щом казваш.

#29 еднажена 22.07.2013 в 22:38:23

Мисля , че дебелите хора в мнозинството си са нулева кръвна група, тези с отрицателен резус фактор са несъразмерно оформени, А и Б са основа на вариации , а колко са АБ+ , мерси Мъжете са красиви кльощави , но жилави , докато жените пуфкави. Категоризирам , при това ограничавайки се до тялото и кръвната група.Дори за идеята - пола!!! Просто мнение, далеч изключващо разнообразието , въображението , чувството за хумор и справедливост на живота.

#34 deowin 23.07.2013 в 00:25:47

Гюлмезов, тия, дето се хващат с дебелани и прочие батали, не го правят, защото стройните мацки са всичките с ужасен характер. Щото те далеч не са. Повечето го правят, щото гроздето е високо, и значи кисело, ама виж, тука долу в калта растат едни бурени дето долу-горе стават за пасане. А всъщност моят опит показва, че корелацията между външен вид + образование и характер е права - хората, които изглеждат добре и са умни, са с по-добро самочувствие, което им дава благост и спокойствие на характера. Дебелите, грозните, глупавите, простите хора са изнервени и пълни със злоба.

#35 Дракон с кисело зеле 23.07.2013 в 02:05:25

Естествено, статията е малоумна. Впрочем, преди време присъствах на един урок по тае-куон-до, който завинаги ще остане в паметта ми поради няколко причини - основно защото наживо видях неща, които и в азиатските екшъни рядко могат да се видят. Една от практикуващите беше момиче, къде метър и шейсет на ръст и почти толкова в диаметър. Съмнявам се да е тежала под стотина кила, обаче, вярвайте ми, движеше се с лекотата на балерина и беше способна да скача и рита доста високо. Чак и аз се учудих... Мисълта ми май е, че телесното тегло си е нещо твърде индивидуално и е доста по-важно човек да се чувства добре в тялото си, отколкото да се интересува от някакви външни стандарти.

#38 deowin 24.07.2013 в 00:17:05

>какво правим с останалите 90% Що за странен въпрос? Не намирам за нужно да правя каквото и да било. Просто отбелязвах наблюдаваната корелация и моята хипотеза, която се опитва да я обясни. Може да не си съгласен с хипотезата, при което имаш опцията да кажеш защо. А може да си съгласен с нея, при което какво ще правиш с това знание си е твой личен избор, който съвсем не ме касае, и в който не бих дори помислил да се бъркам.

#39 Бобо 24.07.2013 в 07:13:56

Деовин: "А всъщност моят опит показва, че корелацията между външен вид + образование и характер е права - хората, които изглеждат добре и са умни, са с по-добро самочувствие, което им дава благост и спокойствие на характера. Дебелите, грозните, глупавите, простите хора са изнервени и пълни със злоба. " След логичноста на такова кристализиращо "Познание" бих задал въпрос: А в публичен дом ходил ли си? Явно твоите "Аз" критерии са доста слъзливо объркани. Плешивоста защо не е включена в твоя списък? Прав ти път, "красавецо"!

#41 Мина 24.07.2013 в 13:24:20

Оооо, Боби! "ако не искаш няма да станеш дебел" Де да беше така. Може би в много случаи е, но в много не е. Болести, хормони, наследственост и други такива бели. Не, че не можеш да им се противопоставиш, но не всеки спечелва тази битка... Или пък тъпчене от баби/майки ит.н.т. като бебе/дете (не можеш да упрекнеш едно дете, че е дебело, а ако са прекалили, то може да има големи трудности с отслабването като възрастен)... Да не говорм, че има хора, коиеот се тъпчат не зашото искат да са дебели, а защото са нещастни/пристастени и т.н.т.... т.е. те не искат да са дебели, но се държат за съжаление по начин, който ги прави точно такива... Та твоето изказване важи само в някои случаи.

#42 Мина 24.07.2013 в 13:29:34

"Наистина вече ме втриса от статии с обяснения на хора за постъпките им или евенталните бъдещи такива... В съседната статия,Човечка се обяснява защо ще си бие камшика от България... Тук мъж се обяснява, защо е влюбен в дебела жена... Искат някой да ги спре ли? Оправдават ли се или се намират на приказка? " Ти пък, Леле мале, от какви неща се дразниш!? Ами приеми го като да се намират на приказка ако щеш! Ама така можем да стигнем и до- а защо писателите пишат романи?? Ами за някои хора това писане може да е техния начин да се борят за някоя кауза например! В случая може да е- човека си е решил да се бори срещу дискриминацията (или там както да го наречем- подиграването/отхвърляноет/...) на дебели и му е кауза. И то лична, явно, щом и се е влюбил в такава жена. А и сигурно му е писнало от нападки и се защитава. Какво толкова се чудиш и дразниш??

#43 lele male 24.07.2013 в 15:00:40

Дразня се, Мина, щото много по-трудно се отвличат дебели хора... тежат мннооого бре, мама им ръгана...

Новините

Най-четените