Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Лятото може да е различно: 10 проекта, които търсят своите стажанти

Лятото може да е различно: 10 проекта, които търсят своите стажанти Снимка: LIDL

Да има стаж по специалността е едно от ключовите изисквания за всеки млад човек, който иска да си намери работа след завършването на университета. Най-добрият начин да се натрупа практически опит паралелно с висшето образование е подходящият летен стаж.

Един от най-големите ритейлъри у нас - Лидл България обяви за поредна година десетте проекта, по които ще даде възможност на студенти у нас и от Европа да приложат наученото в университета.

Стажовете са в различни отдели на компанията и дават възможност за платена работа в два от летните месеци - юли и август, като в края на стажа всеки от участниците ще представи конкретните резултати от своята дейност.

Освен месечно възнаграждение от 1 300 лева, студентите ще получават ваучери за храна на стойност 200 лева, пет дни неплатен отпуск и един допълнителен ден отпуск за рожден ден, ако е в рамките на програмата, както и много специални подаръци.

За да успее всеки стажант да даде най-доброто от себе си, той ще може да разчита както на ментор от екипа, в който ще работи, така и на обученията на Лидл България, през които преминават и останалите служители на компанията.

Снимка: LIDL

В отдел "Корпоративни комуникации" например търсят стажант, който да направи проучване и анализ на медиите и да изготви годишен календар за комуникация.

С подкрепата на екипа той ще има възможност да се срещне с представители на водещите медии в страната, да се запознае в детайли с важните за тях теми през различните периоди в годината и да проучи потребностите на целевите им аудитории. Също така ще идентифицира добре развити корпоративни профили в LinkedIn, ще анализира публикациите в профилите и ще съотнася изводите към важните теми за компанията.

За този конкретен проект са подходящи студенти от специалностите свързани с комуникациите, маркетинга, връзките с обществеността или журналистиката, но също така и студенти от хуманитарни специалности с добре развито аналитично мислене.

В друг отдел на компанията имат нужда от студент за когото не думите, а цифрите са страст.

Снимка: LIDL

Той ще има за задача да събира и обобщава данни от наличната информация в платформата на Lidl Plus. Ще търси взаимовръзки и ще дава препоръки за промени в съществуващите customer journeys или за разработване на нови такива, ако има нужда.

Също така ще прави предложения за отчетна форма на месечна база. В края на своя стаж ще изготви презентация с постигнатите резултати и насоки за подобрения.

Другите отворени позиции за стажанти са в отделите "Администрация", "Продажби", "Логистика", "Управление на стоки", "Право и нормативно съответствие" и "Човешки ресурси".

Кандидатстването вече стартира и ще продължи до 15 май. Повече за условията, заплащането и социалните придобивки можете да видите в сайта на стажантската програма на Лидл.

 

Най-четените