Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Три новини, които Lenovo донесе в България

Покупката е на прага да стане факт
Покупката е на прага да стане факт

Разширяване на пазарите за Lenovo след успешното придобиване на Motorola, визия за отваряне към нови сегменти от технологичния пазар и повече опции за потребителите на смартфони от групата Lenovo - така изглеждат намеренията на компанията, а анонсът отваря очаквания за интересно развитие.

Новините дойдоха от Аймар де Ленксан, вицепрезидент на Lenovo Group и президент на Lenovo за региона Европа, Близкия Изток и Африка, който се срещна с технологични журналисти по време на посещението си в България.

Hello Moto

До края на 2014 г. се очаква да бъдат получени всички нужни одобрения, с които Lenovo ще финализира придобиването на Motorola. Сделката на големия технологичен бранд с Google за покупката на Motorola беше обявена по-рано тази година и подсказа за намеренията на Lenovo да разшири присъствието си на пазара на смартфони.

Аймар де Ленксан обяви, че компанията възнамерява да произвежда устройствата под два бранда. Motorola ще продължи да се предлага на пазари като Бразилия и Западна Европа, където марката е силно разпознаваема, а в България, Украйна и Русия, например, телефоните ще се пласират под марката Lenovo.

Джаджи от Lenovo?

Вицепрезидентът на Lenovo Group намекна, че с придобиването на Motorola може би се открива пътя към производството на технологичните аксесоари. Визията за паралелното налагане на двата бранда беше илюстрирана с продажбата на смартфони Lenovo и часовник Motorola на един пазар.

Ленксан отказа да разкрие дали компанията работи по стратегия за навлизане на този сегмент от технологичния пазар. Вицепрезидентът на Lenovo Group, обаче, даде ясен сигнал, че реализирането й е въпрос на време и нагласи на пазара. Той добави, че компанията разполага с много добър екип за проучвания и разработки.

Той даде пример с трите ключови условия, които трябва да са покрити, преди Lenovo да се заеме с нов тип продукт - достатъчно голям пазар, известна предварителна степен на ноу-хау ("няма да влезем на пазара с фризери") и стратегия за това как може да бъде запълнена празната ниша в дадения момент.

В Motorola вече имат опит със смарт-часовниците, а последният им модел, Moto 360, излезе в началото на този месец. Все още не е ясно дали след като компанията мине под шапката на Lenovo ще видим и нов, по-конкурентен смарт часовник.

Windows phone

Мениджърът от Lenovo Group даде ясна заявка за готовността на компанията да лансира смартфон под операционната система на Microsoft, чийто дял на пазара е далеч по-скромен от този на Android OS. Такова намерение беше обявено през май, след като Microsoft включиха компанията в списъка на хардуерните си партньори.

"В компанията държим на всички свои партньори", заяви Ленксан по време на срещата.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените