Всеки от четирите турнира от Големия шлем през годината носи своя чар, но американците знаят как да правят шоу и да създават удобоства за участниците и публиката на US Open.
Няма нищо случайно във факта, че в 7 от последните 8 години последният мейджър за сезона бе посетен от над 700 000 зрители.
По думите на организаторите, всяка година местата за публика са запълнени между 96 и 98%.
"Артър Аш Стейдиъм" е най-големият корт в света с капацитет от близо 23 000 места, а всяка година се влагат милиони за подобряването на инфраструктурата на националния тенис център "Били Джийн Кинг".
Приходите от билети се основният източник на средства за модернизацията на комплекса. От продажби на пропуски USTA печели повече от 90 милиона долара на година.
Цените на билетите за последните 8 години са скочили с 30% и през 2014-а средната цена на билет е била 142 долара.
Янките не щадят джоба на зрителите и за дребни, но и неизбежни удоволствия като храни и напитки. Обикновена бира е около 10 долара, сандвич с моцарела 13, минералната вода е 4.50.
Въобще - трябва да си добре подготвен финансово, ако решиш да си сред тези 40% туристи от публиката, които пътуват до Голямата ябълка специално за турнира.
Но всеки похарчен цент си заслужава, след като можеш да се докоснеш до едно от най-големите събития в спортния календар.
По традиция US Open събира по трибуните множество знаменитости, а и тази година не прави изключение, въпреки че турнирът е все още в доста ранна фаза и най-големите битки тепърва предсоят.
Вижте в галерията някои от знаменитостите, които вече се показаха на "Артър Аш Стейдиъм" и останалите големи кортове.