Плюс размерите на певицата Лизо са нещо, с което тя се гордее и показва при всеки удобен случай, което ще рече във всеки пост в Istagram.
Затова и стартът на първия ѝ бизнес извън музиката е малко изненадващ, поне на пръв поглед. От 12 април на пазара е в продажба "революционно" оформящо бельо от Лизо с марката Yitty. То е с размери от XS до 6XL.
Линията е създадена заедно с Fabletics, марка, основана от актрисата Кейт Хъдсън.
"Уморих се да гледам тъжно, ограничаващо оформящо бельо, което просто никой не иска да носи. Замислих се - кой може да направи нещо по въпроса, и реших да приема предизвикателството да позволя на жените да се чувстват добре, без да се извиняват", гласи изявлението на Лизо по повод старта на новата марка.
Името Yitty е всъщност нейния прякор от детство, а Лизо освен основател е и лице на марката, освен това е участвала в дизайна на всеки модел.
Революционното при линията на Лизо е, че тя всъщност изкарва оформящото бельо на показ, докато идеята на традиционното такова е да се крие, да се приема за нещо срамно, което не се показва и се асоциира с по-възрастни жени. "То не е сладко, цветовете му са скучни, и човек са срамува, ако случайно то се види", обяснява тя.
"Ние махаме срама от оформящото бельо и го зареждаме с мода", допълва plus size певицата, цитирана от "Форбс".
Моделите й са с ярки цветове и принтове, така че да могат да се носят както под дрехите, така и да бъдат показвани - да се носят самостоятелно - под сако, например, или дори само така, без нищо отгоре.
"Чувствах, че постоянно ми казват от телевизията и списанията, че тялото ми се е достатъчно добро. И за да бъда смятана за "приемлива" трябваше да си причинявам болка, за да вляза в този архитип за красота. Затова носех оформящо бельо дълго време", казва носителката на три награди "Грами".
Пред TODAY Лизо споделя, че от години мечтае за собствена линия оформящо бельо. "Израснах, носейки такова. Не беше особено приятно, не мисля, че момиче на 12-13 години трябва да се опитва да променя тялото си. Трябваше да вместо това да мога да се забавлявам в училище", казва тя.
Идеята на нейната марка е освобождаването. "Искам да освободя хората от това да им е некомфортно и да се срамуват от телата си", обяснява една от най-известните посланички на движението боди позитив, чиято идея е хората да не се срамуват от това как изглеждат телата им.
"Вместо да мислим за размера по този линеен начин, мислим за него като за спектър, където всеки е включен. Размерът на всеки и просто техният размер - не е голям или малък, висок или нисък", поддържа линията певицата, която винаги е твърдяла, че да имаш тяло като нейното е напълно нормално и се гордее с теглото и външния си вид.
Компанията ще е въглеродно неутрална и над 65 на сто от продуктите й са направени с рециклирани фибри, а опаковките - от 100% рециклируеми материали.