Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

TripAdvisor иска да стане новия Instagram

Сайтът влиза в пряка конкуренция със социалните мрежи
Сайтът влиза в пряка конкуренция със социалните мрежи

Възможно е да си мислите, че няма да понесете още един, пореден, може би стотния за днес постинг със залез над морски вълни, павирана уличка с малки къщички или перфектно подредено ястие, придружено с хаштаг #ваканция или #вечнолято.

TripAdvisor обаче влиза в надпревара за вниманието ви и предоставя на пътешествениците нов, подобрен начин да показват снимките и преживяванията си.

Приложението е най-голямото по рода си със своите средно 456 млн. потребители месечно.

Тази седмица компанията обяви разрастването си откъм опции, които трябва да са на разположение на потребителите до края на годината. Новият TripAdvisor ще се фокусира върху функционирането си като социална мрежа за споделяне на впечатления и вдъхновения за пътуване.

Съдържанието би трябвало да изглежда по-професионално представено и да е ориентирано повече към инфлуенсърите.

Към момента сайтът и приложението са най-добре разпознаваеми като платформа, на която можете да прочетете отзиви за места, заведения и хотели. Ако се чудите къде е най-добрата пица в града или кой е най-изгодният хостел - това е най-ценният ви източник на информация.

Освен това обаче е и начин да планирате по-внимателно пътуването си - поведение, което старият TripAdvisor така и не успя да създаде у посетителите си.

Сега сайтът ще удвои усилията си в амбициите си да догони социални мрежи като Facebook и Instagram, където потребителите редовно заливат последователите си със снимки и споделяния на преживяванията си.

Винаги е било възможно да поствате снимки в TripAdvisor, но новият формат ще даде разширен набор от инструменти за създаване на съдържание, свързано с пътуванията.

То ще включва снимки, видео и статии. Според компанията сайтът трябва да се превърне в първата платформа, насочена изцяло към пътуването. На нея потребителите ще могат да филтрират видимите за тях постове, за да четат само това, което ги интересува и което ще им помогне да организират собственото си пътешествие.

Например, ако искате да отидете в Париж, можете да настроите фийда така, че да ви показва най-високо оценените бистра с най-положителните отзиви от критици.

Или да разгледате забележителностите, които задължително трябва да видите, препоръчани ви от инфлуенсъри. Или да намерите онзи изгоден малък хотел, който обаче гледа точно към Айфеловата кула.

В допълнение ще има и други новости като създаване на препоръчани маршрути, наръчници за пътуване и списъци с функцията да отмятате вече посетените места.

Преди сайтът беше интегриран с Facebook, но изпълнителният директор на TripAdvisor - Стийв Кауфър, казва, че това вече не е достатъчно, за да разберете къде са отседнали приятелите ви и какво са посетили. Facebook е само един от източниците на подобен тип информация, но далеч не е изчерпателен.

Не всички обаче са убедени, че можеш да си набавиш необходимите данни само от един-единствен сайт или приложение.

До момента нито една социална платформа или туристическа агенция не е успяла да вдъхнови пълноценно клиентите си да запазят веднага и на секундата пътуване до дадена дестинация. С други думи - никой не е вездесъщ, щом стане въпрос за пътешествия.

Е, TripAdvisor поне ще се опита да стане...

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените