Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Facebook обяви нови настройки за защита на личните данни

Facebook обяви нови настройки за защита на личните данни Снимка: Facebook

Facebook обяви нови промени в защитата на личните си данни, като централизира на едно място всички настройки, които досега бяха разпръстнати в над 20 различни страници на платформата.

Главният директор по сигурността на Facebook Роб Шърман обяви, че промените са замислени още преди скандала с Cambridge Analytica, като целта им е да направят контрола върху личните данни по-видим.

"През последната седмица за нас стана много ясно, че сме изгубили доверието и трябва да положим усилия за възвръщането му", казва той.

Менюто за лични данни ще бъде подобрено, с по-ясно обяснение за това кое приложение колко информация достъпва.

Потребителят ще може да добави допълнително ниво на защита като двуфакторна проверка на самоличността, за да се минимизира възможността за пробив на профилите. При активиране на тази опция потребителят ще получава известие всеки път когато някой се опита да влезе в акаунта от непознато устройство.

Всички публикации, на които даденият потребител е реагирал с харесване, споделяне, коментари и т.н. ще бъдат достъпни за преглед или изтриване.

По-лесни за достъпване ще бъдат и настройките за регулиране на рекламното съдържание, достъпа на външни лица до профилната информация и др.

Новият инструмент ще бъде достъпен за всички потребители, не само за гражданите на страните от ЕС, които от 25 май ще имат значително по-висока защита на личните данни с влизането в сила на промените в GDPR.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените