Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Евала, Скарлет! Евала, Йохансон!

И няколко убедителни доказателства за таланта й
Marriage Story успява да извади от Йохансон всичко онова, което тя принципно си носи, но стои покрито под пластове костюми на Marvel и повърхностно отношение, в което Скарлет бива разглеждана като "жената с най-хубавите гърди" или "актрисата с най-секси форми". Снимка: Netflix
Marriage Story успява да извади от Йохансон всичко онова, което тя принципно си носи, но стои покрито под пластове костюми на Marvel и повърхностно отношение, в което Скарлет бива разглеждана като "жената с най-хубавите гърди" или "актрисата с най-секси форми".
Скарлет Йохансон продължава да е изкусително секси, но по един пораснал начин и именно това успява да покаже Баумбах в новата драма на Netflix. Снимка: Netflix
Скарлет Йохансон продължава да е изкусително секси, но по един пораснал начин и именно това успява да покаже Баумбах в новата драма на Netflix.
Тя и Адам Драйвър танцуват сложен танц на любов прерастнала в омраза, от който няма измъкване. Двамата са  онези симбиозни партньори на голям екран, каквито искаме да гледаме по-често, но рядко ни се случва. Снимка: Netflix
Тя и Адам Драйвър танцуват сложен танц на любов прерастнала в омраза, от който няма измъкване. Двамата са онези симбиозни партньори на голям екран, каквито искаме да гледаме по-често, но рядко ни се случва.
Дон Джон (2013)
Джоузеф Гордън-Левит прави режисьорския си дебют с комедия за секса и кани Скарлет да изиграе нежна куховата нимфа в него. На двамата им се получава адски добре. Тя е безобразно евтин образ, обут в тесни дънки, а той е тъпо момче с мускули. Приятна комедия, която препоръчваме именно заради тези двамата.  Снимка: IMDB
Дон Джон (2013)

Джоузеф Гордън-Левит прави режисьорския си дебют с комедия за секса и кани Скарлет да изиграе нежна куховата нимфа в него. На двамата им се получава адски добре. Тя е безобразно евтин образ, обут в тесни дънки, а той е тъпо момче с мускули. Приятна комедия, която препоръчваме именно заради тези двамата.
Скарлет Йохансон в целия си блясък в "Дон Джон" Снимка: IMDB
Скарлет Йохансон в целия си блясък в "Дон Джон"
Под кожата (2013)
Фестивалният филм на Джонатан Глейзър не е лъжица за всяка уста. Той е бавен, монотонен и странен по свое му. Скарлет Йохансон пък е извънземно, преластяващо мъже, убивайки ги като богомолка след акта, за да научи повече за човека. Снимка: Under The Skin
Под кожата (2013)

Фестивалният филм на Джонатан Глейзър не е лъжица за всяка уста. Той е бавен, монотонен и странен по свое му. Скарлет Йохансон пък е извънземно, преластяващо мъже, убивайки ги като богомолка след акта, за да научи повече за човека.
Като бонус можем да изтъкнем факта, че в "Под кожата" актрисата се поява за първи път чисто гола в кадър.
Тя (2013)

Спайк Джоунс прави филм за самотен мъж, който се влюбва в изкуствено създадена система за самопомощ. Тази машина говори с гласа на Скарлет Йохансон. Любовната история между двамата е трогателна, а Скарлет предизвиква полемика заради ролята си - макар да не се появява в нито един кадър, много хора смятат, че трябва да получи номинация за "Оскар" за изпълнението си.
Майстор готвач (2014)
Филмът на Джон Фавро е онова, което хората наричат "средна работа фестивален филм", но пък има чудесно отношение към храната и най-вече към хората, които я правят. Ние пък от своя страна вярваме в качествата на Фавро до момента и той не ни е разочаровал. Той режисира и пише сценария, освен това играе главната роля на шеф-готвач, който решава да си отвори каравана за бързо хранене. Гурме кухнята и бързата храна рядко вървят ръка за ръка, но всяко ядене е ядене и винаги трябва да се прави с отношение. Скарлет има малка роля на момиче бунтар, която адски й отива. Снимка: IMDB
Майстор готвач (2014)

Филмът на Джон Фавро е онова, което хората наричат "средна работа фестивален филм", но пък има чудесно отношение към храната и най-вече към хората, които я правят. Ние пък от своя страна вярваме в качествата на Фавро до момента и той не ни е разочаровал. Той режисира и пише сценария, освен това играе главната роля на шеф-готвач, който решава да си отвори каравана за бързо хранене. Гурме кухнята и бързата храна рядко вървят ръка за ръка, но всяко ядене е ядене и винаги трябва да се прави с отношение. Скарлет има малка роля на момиче бунтар, която адски й отива.
Аве, Цезаре! (2016)

Обърканият и абсурден свят на братя Коен е като цветна предрусала дъга, в която има място за всички. Включително и за Скарлет. В тази тяхна комедия, която обединява няколко безумни истории свързани със златните година на Холивуд, Скарлет е глуповата, арогантна актриса.
Подобно на самата нея "Аве, Цезаре!" е пищен и по един много Коенски начин странен. Филмът беше едно от бижутата на 2016-а, което мина под радара, което, разбира се, винаги е жалко. Снимка: Forum Film Bulgaria
Подобно на самата нея "Аве, Цезаре!" е пищен и по един много Коенски начин странен. Филмът беше едно от бижутата на 2016-а, което мина под радара, което, разбира се, винаги е жалко.
Островът на кучетата (2018)

Скарлет отново играе само по глас, но както вече е известно това тя го умее добре. Филмът на Уес Андерсън е вдъхновен от стилистиката на азиатското кино и култура и по-специално от Акира Куросава. Режисьорът представя своя поглед към една сурова Япония, лишена от милост към най-добрия приятел на човека. "Островът на кучетата" е анимация, която проследява приключенията на момче в търсене на любимото му куче. Като повечето неща, които Уес Андерсън прави обаче, пластове и пластове надолу в този филм, маскиран като анимационно кино, ще откриете теми за любовта, приятелството, расизма, различните и какво ли още не. Диалогът е на японски, кучешко-английски, а музиката е вълшебна. А Скарлет дава гласа си на справедливата Нъгмед.
Джоджо Заека (2019)
Тази година Скарлет Йохансон може да се похвали с две чудесни роли. Втората е в циничната черна комедия на Тайка Уайтити. Новозеландецът ни поднася остра сатира посветена на фашизма и неонацизма. Джоджо Белцер е дете, изпреварило възрастта си, което расте в Германия по време на Втората световна война. Неловко сред връстниците си, но горд член на Хитлерюгенд, Джоджо прекарва повечето от времето си със своя въображаем приятел Адолф - пухкава, енергична и бъбрива версия на фюрера. Скарлет е в ролята на неговата смела майка и колкото и да е странно за мнозина, говоренето с германски акцент на английски й се получа точно толкова добре, колкото и смелото отношение към темата за войната.  Снимка: Fox Searchlight Pictures
Джоджо Заека (2019)

Тази година Скарлет Йохансон може да се похвали с две чудесни роли. Втората е в циничната черна комедия на Тайка Уайтити. Новозеландецът ни поднася остра сатира посветена на фашизма и неонацизма. Джоджо Белцер е дете, изпреварило възрастта си, което расте в Германия по време на Втората световна война. Неловко сред връстниците си, но горд член на Хитлерюгенд, Джоджо прекарва повечето от времето си със своя въображаем приятел Адолф - пухкава, енергична и бъбрива версия на фюрера. Скарлет е в ролята на неговата смела майка и колкото и да е странно за мнозина, говоренето с германски акцент на английски й се получа точно толкова добре, колкото и смелото отношение към темата за войната.
В "Джоджо Заека" Скарлет Йохансон е безкрайно въздействаща и на фона на нелепата комедия думите й и играта й докосват. Снимка: Fox Searchlight Pictures
В "Джоджо Заека" Скарлет Йохансон е безкрайно въздействаща и на фона на нелепата комедия думите й и играта й докосват.

Толкова много време мина от появата на Скарлет Йохансон като сексапилно бижу в „Мач Пойнт“ и толкова малко, откакто намъкна костюма на Черната вдовица, че всички ние забравихме, че тя всъщност е добра актриса.

Хубаво, че съществува Ноа Баумбах, за да ни го припомни. Marriage Story успява да извади от Йохансон всичко онова, което тя принципно си носи, но стои покрито под пластове костюми на Marvel и повърхностно отношение, в което Скарлет бива разглеждана като "жената с най-хубавите гърди" или "актрисата с най-секси форми".

Скарлет Йохансон продължава да е изкусително секси, но по един пораснал начин и именно това успява да покаже Баумбах в новата драма на Netflix.

Тя и Адам Драйвър танцуват сложен танц на любов прерастнала в омраза, от който няма измъкване. До накипрената Лора Дърн Скарлет Йохансон дори стои обикновена - с липсата на букли и дълга коса, и почти никакъв грим. Тя и Драйвър са онези симбиозни партньори на голям екран, каквито искаме да гледаме по-често, но рядко ни се случва.

И ако за някои е учудващо, че Скарлет всъщност е толкова добра  драматични роли, то за онези, които познават историята й не би трябвало това да е шокиращ факт. Скарлет Йохансон е дете, когато започва да се снима в киното, а първата й роля е когато е на 10 години.

Едва ли някой вече я помни като злата сестра на малкия Алекс в "Сам вкъщи 3", който филм е касов и сюжетен провал. Но всички я знаят като дъщерята на Робърт Редфорд в "Повелителя на конете".

Филмът, който я прави голяма звезда е "Изгубени в превода" и всички все още не могат да забравят първия кадър с великолепното й дупе, който отваря историята.

Актрисата е на 19 години и нестандартната любовна история й носи номинация за „Златен глобус“ и тържествената титла „секссимвол“.По-късно същата година е поканена да бъде част от журито на филмовия фестивал във Венеция. А малко след това Скарлет непрекъснато е в класациите за най-красиви и най-сексапилни жени, най-красиви гърди, най-желано тяло...

Скарлет Йохансон минава за сноб. Може би защото идва от Ню Йорк и първата си поява на театрална сцена актрисата прави едва на 8 години и от тогава не е спирала да играе. Въпреки разцвета на телевизията, тя и до днес отказва да се снима в сериали. В този смисъл Marriage Story на плазмата вкъщи е най-близкото до малък екран, на което човек може да я види за момента.

Скарлет е родена в Ню Йорк и се определя като градска дама, която има уклон към модерно изкуство и задоволително количество цигари. Майка е от няколко години, женена два пъти и два пъти развеждана и жена, титулована с прозвището "най-сексапилната актриса на планетата" няколко пъти.

Доброто актьорско майсторство е нещо, което тази ниска блондинка владее съвършено и е хубаво, че има кой да ни го припомня. Разбира се, Ноа Баумбах не е единственият прозрял това. Да, Скарлет владее сърцето и мокрите сънища на голям част от мъжката аудитория от времето, в което София Копола решава да я снима във великолепния „Изгубени в превода“. Облото й дупе, обуто в розови гащички, като един от откриващите кадри на филма, не убягва на никой. Оттогава чак до днес Скарлет порасва в сексапилна актриса, чийто чар и физически качества биват интерпретирани на голям екран от множество режисьори.

От Уди Алън, чиято муза е в цели три филма, през Кристофър Нолан, Брайън Де Палма чак до братя Коен, Скарлет може да се похвали с богата филмография на поляризирано и често качествено кино и бликащ сексапил.

От умна ученичка до фатална разбивачка на сърца, Скарлет е играла доста интересни персонажи. Залитането й към комерсиалното кино беше накарало мнозина да забравят, че тя умее актьорството.

Затова й сваляме шапки долу и си припомняме онези нейни роли от последното десетилетие, в които ни е припомнила, че не дупето в кадър е била причината да я харесаме още през 2004-а.

Най-четените