Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ogilvy Sofia поема нов бранд на "Градус"

Гергана Лукова, маркетинг директор на Градус и Илия Яков, творчески директор на Ogilvy Sofia по време на снимките на ТВ рекламата
Производствената линия
Една от рекламните визии

Ogilvy Sofia е агенцията, която стои зад рекламата на новия бранд  на "Градус" - "Аз ям!". Става дума за изцяло нов продукт - колбаси от свинско месо. Досега "Градус" са познати на българския пазар с пилешките си продукти.

ТВ Реклама

От 15 април започва излъчването на ТВ спот, който обяснява философията на “честния кренвирш”.

Клипът е продукт на голям международен екип, част от който са едни от най-добрите професионалисти в заснемането на храна, казват от Ogilvy. Режисьор е италианецът Манфредо Летео, оператор – Стефано Бини, а food стилист - Оттавиа Сардо.

Тримата са работили за Nestlè, Unilever, Pizza Hut, Maggi и Ferrero и др. Клипът на "Аз ям!" е първата им продукция в България.

Творчески директор на кампанията е Илия Яков от Ogilvy.

Сайт за рецепти

Успоредно с рекламната кампания Аз ям! тръгва и сайта azyam.bg, в който ежедневно ще се публикуват рецепти от известни готвачи с основна съставка свинските кренвирш Аз ям!.

Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef - Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на Бон Апети.

Социални мрежи

От 15 април започва и кампания във Facebook, YouTube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта и марката.

Опаковката


Продуктът

Първите продукти на новата марка Аз ям! ще бъдат свинските кренвирши. Следващите планирани продукти са три вида наденица и колбаси, които ще са на пазара в началото на следващата година.

Производството на новите продукти от свинско месо започна с разширяването на завода на Градус в Стара Загора и старта на новото специализирано крило за производство на продукти от свинско месо.

„Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си.“– коментира Ангел Ангелов, собственик и управител на фирма Градус, на специално събитие в Стара Загора за всички търговски партньори на марката.

Там за първи път е разкрито името на новия бранд. Собствениците на холдинга навлизат в производството на колбаси от свинско месо – непозната до сега ниша за Градус.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените