Паоло Сорентино безспорно е най-добрият съвременен италиански режисьор. След като направи прекрасни филми като "Великата красота" ("Оскар" за най-добър чуждоезичен филм) и "Младост", той не се поколеба да ни изненада и с телевизонен сериал. "Младият папа" е уникален продукт на Сорентино за HBO, който зададе нови стандарти на онова, което наричаме "мини-сериал".
Експериментите в различни жанрове на Сорентино обаче не спират дотук. Сега той ни изненадва с почти 14-минутен бранд-филм за Campari, в който отново можем да усетим "великата красота" на киното, но подчинена на една марка.
Акцентът е върху различните коктейли, които може да се направят с Campari, но всичко това е поднесено във филм със собствен сюжет и драматургия. Действието се развива в Лос Анджелис и ни връща към 80-те години на 20 век и незабравимото време на диското...
В главната роля в "Killer in Red" ("Убиец в червено") е неотразимият британски актьор Клайв Оуен, който вече има опит с участието си в подобни брандови късометражни филми. Миналата година той се снима в ролята на загадъчния шофьор във видеото на BMW "Тhe Escape".
В новия късометражен филм, Оуен се вживява в ролята на бармана Флойд (облечен в Аrmani).
Филмът е субтитиран на английски:
Агенцията, "виновна" за прекрасната късометражка, е J. Walter Thompson - Милано. Режисьор и сценарист, както казахме вече, е Паоло Сорентино, който обобщава впечатленията си за работата с компанията така:
"Гордея се, че участвах в този проект за Campari по две причини. Първо, предимно заради онези невероятни артисти, които са имали привилегията да работят за бранда в миналото. Моето име сега се споменава заедно с Деперо, Фелини и други, въпреки че вероятно не е редно. Гордея се и защото този проект, поне сравнено с предишните работи на Campari в миналото - е необикновен. Обичам да участвам в пионерски проекти".
Клайв Оуен добавя: "Хареса ми фактът, че това е кратък филм със собствена история, вместо реклама. А най-привлекателен беше фактът, че режисьор е Паоло Сорентино".
Едновременно с лансирането на филма, компанията представя и календар с 12 уникални рецепти за коктейли, както и серия от видеа, наречени „коктейлни истории". Те могат да се гледат в YouTube.