Право на отговор: БНТ за "Спасете Сънчо"

Във връзка с наша публикация със заглавие „Спасете Сънчо" от 6 декември 2011 г. БНТ настоя за право на отговор. Ето го и него:

БНТ е отговорна обществена телевизия, която спазва всички нормативни разпоредби в Р България и в частност Закона за радио и телевизия. В пълно съответствие с вътрешните правила за програмиране на рекламните блокове, медията е планирала и излъчила за периода 28.11 - 3.12.2011 клипове за концерта на Лепа Брена в София в подходящо за съответната активна аудитория време.

Излъчени реклами:

всеки ден за посочения период  преди сутрешния блок „Денят започва с култура" (9.05 ч),  
на 29.11 по време на баскетболната среща „Лукойл Академик - Валенсия" (17.55 - 20.00 ч., но важно уточнение е, че в програмата няма „Лека нощ, деца!"),

30.11 преди церемонията „Мистър Икономика" (18.50 ч.),

1.12 преди сериала „Лакис сладура" (18.55ч.) и преди второто полувреме на мача „Васлуй-Лацио" (22.05 - 24.00ч.),

2.12 преди прогноза за времето (18.20ч.),

3.12 преди прогнозата за времето (12.20ч.)

Както се вижда от приложената детайлна схема, БНТ не е излъчила реклама за концерта непосредствено преди или след „Лека нощ, деца!", както се твърди в публикуваната от вас статия. Авторекламен клип за сериала „Под прикритие" за същия период не е бил излъчван непосредствено преди или след „Лека нощ, деца!".

С това категорично опровергаваме неверните твърдения в цитираната статия. С тях не само подвеждате вашата аудитория, но и рушите доброто име на обществената телевизия. Надяваме се „фактите" в публикацията да са само и единствено плод на не добрата информираност на автора й. Уважаваме добрите практики в работата на медиите и оставаме отворени за всички въпроси свързани с дейността на БНТ с цел прозрачност и коректност спрямо аудиторията.

#1 Оня Дето Го Трият 07.12.2011 в 15:20:46

Спасете Лепа Брена.....от Сънчо!

#2 Мина 07.12.2011 в 15:22:37

Брееей, БНТ чете Уебкафе! Предполагам всички факти могат да се проверят, но не толкова лесно от обикновения зрител, освен ако не е записвал този ден телевизията точно около Сънчо поне.

#3 Чинчифон 07.12.2011 в 17:30:59

Само наивници могат да вярват,че при генетически увредената ни политическа система може да има здрави и честни медии.Освен абонамента си,обикновенният зрител е принуден на практика да плаща и тока,за да гледа безкрайно тъпите реклами.Поне да показваха лицата на онези дебили,които харчат за клипове-триумф на пазарната простотия!ВИЕ ГО ЗАСЛУЖАВАТЕ!

#4 Dexters Mother 07.12.2011 в 18:02:10

БНТ защо не си мълчат. как няма един човек, който да потвърди че тъпата реклама е пусната по това време. чак и право на отговор... верка що не пусне справка колко от НАШИТЕ пари са похарчили за командировки по света и у нас, правейки бози, които никой не гледа. НАГЛЕЦИ ПРОСТИ

#5 Stela 07.12.2011 в 19:03:51

Уважаеми БНТ, Силно впечатление прави, че в отговора си сте „пропуснали” да дадете разбивка на часовете на излъчване на рекламата на сериала „Под прикритие” за целия месец ноември. Целокупният български народ е свидетел, че през миналия месец системно излъчвахте такава реклама секунди след края на Сънчо и преди новините в 8 ч. При това положение твърдението ви, че клипът не е била излъчван е откровена лъжа и проява на безпрецедентна наглост. Да не говорим, че тази лъжа е и груба обида към милионите зрители и данъкоплатци, чиито деца бяха принудени да гледат кадри на насилие и агресия от филм, за който изрично е обозначено, че не е подходящ за деца под 16 г. Когато такава лъжа изхожда от една „отговорна обществена телевизия” положението е сериозно и по случая трябва да се сезира СЕМ, за да провери излъчван ли е рекламният клип непосредствено след Сънчо и редно ли е децата ни да бъдат заливани с подобни кадри от българската национална телевизия.

Новините

Най-четените