Като всички в най-старата професия, Кортана Блу продава интимност. Разликата е, че тя я продава чрез социалните медии. Откакто е създала акаунта си в Snapchat миналата година, 1000 души са си купили доживотен абонамент за него. Срещу това феновете ѝ редовно имат шанса да я виждат гола. Те обаче получават достъп и до ежедневния ѝ живот. "Можете да чатите с мен когато пожелаете," казва тя.
Социалните медии са просто поредният пазар, където сексът се купува и продава. Но новото поколение секс работници откриват, че феновете им се интересуват почти толкова от излизанията им на шопинг, банални шеги с тях и домашните им любимци, колкото и от телата им.
За някои учени този нов тип търговия е интересен, защото разкрива по-мащабна тенденция в начина, по който социалните медии променят общуването. "Ако погледнеш с микроскоп това, което се случва в секс индустрията, то ни показва много за това, което се случва с взаимоотношенията в съвременния свят като цяло," казва Тила Сандърс от университета в Лестър, Великобритания.
Дори извън секс индустрията, социалните медии размиват разграничението между хората, с които имаме реални отношения и онези, с които те не са "реални". Знаменитости като Ким Кардашян и Тейлър Суифт имат армии от отдадени последователи, които следят всичките им ъпдейти в Instagram. Но приложения като Snapchat, които насърчават комуникацията между двама души, насаме, могат да направят някои отношения по-лични.
Интернет е променил професията на секс тружениците, казва Сандърс, която изучава секс индустрията повече от 15 години. Някога участниците в този бранш са разменяли секс за пари. Сега има много степени на сексуално взаимодействие - от физически контакт до общуване чрез екран - което насърчава хора, които обикновено никога не биха се замислили за подобно нещо, да стават част от секс индустрията.
"Има секс работници, които работят по класическа схема и допълват доходите си чрез уеб камери или телефонен секс," коментира Сандърс. "Има хора, които правят всичко, а има и такива, които не си позволяват директен контакт."
"Камгърлите", както биват наричани жените, които се занимават с това, станаха мини-знаменитости (има и мъже в тази ниша, но броят им е доста по-малък).
"Киберсекс" шоутата на живо набраха популярност в края на 90-те години основно заради непосредствеността си в сравнение с предварително записаното порно - и заради факта, че има някакво ниво на базово общуване между изпълнител и зрител.
Сандърс изтъква, че броят на хората, използващи платени секс услуги, е нараснал, защото комуникацията чрез екран, вместо очи в очи, е психологически по-лесна. "Така хората могат да твърдят, че не правят нищо нередно и да не изпитват вина, че съсипват връзките си," констатира тя.
В последните няколко години, секс индустрията последва клиентите си в социалните медии. Едно от най-популярните социални приложения е Snapchat, услуга за обмен на съобщения, където временно споделяте снимки и видео, които изчезват след кратко време.
Точният брой потребители на услугата не е известен, но Snapchat твърди, че над 150 млн. потребители са активни в приложението ежедневно, и компанията за анализи Nielsen заявява, че 41% от хората между 18- и 34-годишна възраст в САЩ използват редовно приложението.
Проучване на Verto Analytics твърди, че 51% от британските му потребители са под 35-годишна възраст.
Момока Коизуми е още един от тези 150 млн. ежедневни потребители. Живееща в САЩ, 23-годишната Коизуми е станала "камгърл", когато е постъпила в университет. По това време тя е балансирала времето си между лекции и работа в университетската книжарница.
"Харесваше ми, защото обичах да работя с книги," споделя тя. "Но мразех да работя в търговията и да съм подчинена на шеф. Губех много време, беше изтощителна и неблагодарна работа."
Годеникът ѝ и предложил да започне работа като уеб камера модел. "Така нещата се получават, защото най-после мога да си определям сама графика и да си гарантирам, че получавам отношението, което заслужавам," заявява тя.
Тя бързо е осъзнала, че за да успее, са нужни добри маркетинг умения и присъствие в социалните медии. "Скролирах през десетки профили на някои от най-успешните камгърли, които можах да открия, и установих, че всички те имаха Snapchat акаунти," казва Момока.
Моделите продават достъпа до частните си Snapchat акаунти, където качват смесица от сексуално и несексуално съдържание. Около 10% от месечните доходи на Коизуми идват от фенове, които купуват Snapchat абонамент.
Една от основните причини Коизуми да се чувства комфортно да работи в секс индустрията е, че общуването се случва зад защитата на компютърния или телефонния екран.
Наскоро тя е туитнала колко неловко се чувства да носи къса пола на обществени места. "Непрекъснато я придърпвам надолу," пише тя - "но мога да седя гола пред 100 души."
До голяма степен по същия начин, по който мнозина, които използват услугите на проститутки, желаят дружба поне колкото и секс, хората, които купуват подобни Snapchat абонаменти, търсят нещо повече от сексуално задоволяване.
Приложението им дава денонощен интимен контакт с любимите им момичета от уебкамерите.
"Освен че има търговско взаимодействие чрез технологиите, има и интимност," коментира Сандърс.
Коизуми продава доживотен достъп до Snapchat акаунта си за $45, които се плащат под формата на подаръчна карта за Amazon. Тя се старае да публикува поне по 10 неща ежедневно за последователите си - като само половината от тях съдържат сексуално съдържание.
"Snapchat акаунтът ми е начинът, по който феновете ми ме опознават най-добре," разказва тя. Тя говори на феновете си, когато предава на живо през уеб камерата, но те само я виждат да си седи в стаята. Социалните медии ѝ позволяват да им дава за кратко поглед към ежедневния ѝ живот.
"В моя Snapchat те могат да ме видят на лекции, в движение, или как си седя и правя нещо у дома," казва тя. "Също така виждат котките ми много повече, отколкото през уеб камерата, а котките ми са голяма част от моя живот."
Грант Бланк от Оксфордския Интернет институт е съгласен, че Snapchat вероятно предлага по-лична комуникация от традиционните уеб камери, заради постоянната му достъпност. И все пак нещата не са толкова прости.
Има две гледни точки, казва той. От една страна, може да се почувстваш толкова комфортно, че да забравиш, че предаваш до други хора, които не присъстват физически при теб.
От друга, може да се твърди, че хората винаги съзнават, че имат аудитория, така че никога не разкриват истинското си аз, а само различни свои лица, в зависимост от това с кой говорят.
"Всички акаунти в социалните медии са курирани," коментира Бланк. "Обръщате внимание на това какво има там, и не качвате абсолютно всяка снимка или видео." Камгърлите в Snapchat само предлагат по-сексуална версия на шоуто, което всички ние изнасяме за другите.
А поддържането на това шоу през цялото време е усърдна работа, казва Коизуми. Нейните предавания с уеб камера вървят по приблизителен график, който ѝ оставя два свободни дни седмично.
Обновяването на акаунтите в социалните медии е целодневна работа, седем дни в седмицата - дори когато е болна. "Откакто съм стартирала Snapchat акаунта си, не мисля, че е имало и ден, в който да не съм пускала нещо," коментира тя.
Блу също влага много усилия и време в работата си. "Прекарвам голяма част от деня си в Snapchat," заявява тя. "Ако не пускам снимки и видеа, отговарям на съобщенията на всички, което отнема много време."
Snapchat е най-добре продаващото се предложение в социалните медии на 24-годишната Блу. Тя обаче продава и достъп до акаунта си в Kik, друга услуга за незабавни съобщения, и дори до телефонния си номер.
"Приятно ми е да показвам на феновете, че дълбоко вътре в себе си съм просто нормален човек, който прави нормални, ежедневни неща," заявява тя. "Не съм жена, която единствено да се съблича за пари."
И вложените усилия изглежда носят отплата. "Мисля си, че повечето хора плащат с единствената цел да ме виждат гола," казва Блу. "Но те се връщат след няколко седмици и заявяват: ‘Не мога да повярвам колко истинска си'."
Успехите, които жънат секс работниците в социалните медии, привличат и посредници. Компании се опитват да действат като брокери и да осигуряват мениджмънт за хората, които искат да продават достъп до своите Snapchat акаунти.
SeeSnaps, регистрирана през юли 2016-а, има договори с 40 модели, които продават достъпа до своите Snapchat профили чрез уеб сайта. SeeSnaps взема 20% от всички абонаменти - купувани на 30-дневни блокове - които варират като цена от $20 до $37. Други уеб сайтове също предлагат подобни услуги.
Продажбата на достъп до Snapchat акаунти без писмено разрешение от Snapchat формално е нарушение на условията за употреба на приложението. Нарушение е и пускането на порнографско съдържание.
Но като се има предвид репутацията на Snapchat като приложение за "секстинг", много от 150-те милиона негови потребители вероятно нарушават тези условия на употреба ежедневно.
Snap отказват коментар по въпроса с продажбата на достъп до Snapchat акаунти. От компанията обаче изтъкват "правилата на Snapchat общността" и условията за употреба, които ясно заявяват, че акаунти ще се изтриват при нарушения.
Snapchat акаунтът на Блу досега е бил докладван и изтриван двукратно от стартирането му през януари 2015-а г. "И двата пъти го изграждах наново," казва тя. Някои секс труженици отказват да говорят за употребата на приложението от опасения, че разгласата би довела до опити за контрол на този тип употреба на Snapchat.
Секс тружениците обаче отдавна работят на ръба на законното - и мнозина твърдят, че нефизическото общуване би трябвало да се насърчава, вместо да се поставя извън закона, защото е безопасен начин тези хора да изкарват прехраната си.
В крайна сметка вече няма нищо необичайно в интимните взаимоотношения онлайн. Даниъл Милър от "Юнивърсити колидж" в Лондон, който изучава ефекта от уеб камерите върху човешката комуникация, приема за даденост, че видео-базираното общуване през интернет може да бъде също толкова интимно, колкото контактът лице в лице - и на моменти дори още по-интимно.
"Напълно е възможно Snapchat да позволява форма на интимност, която е невъзможна чрез други методи," казва той.
За Блу това усещане за интимност е двупосочно. "Обичам да имам лична връзка с фен, която никой друг не може да види или изпита," заявява тя.
Тя обича да знае с какво се занимават те, как изглеждат, как прекарват времето си. "Наистина искам феновете ми да знаят, че съм на разположение за тях, ако искат да поговорят за деня си, да ми пратят забавни мемета или да намерим допирни точки покрай видеоигри или котки" - разказва Блу.