Демокрацията, е казал някога Уинстън Чърчил, не е съвършена, но поне е най-доброто, което е измислено за момента. А едва ли има по-демократично място от интернет. Живеем в свят, в който възприемането чрез социалните медии е по-важно от всякога за компаниите и хората.
Мрежата е един от най-мощните маркетингови инструменти, но в нея както може да спечелите от добре изработени послания, така и рискувате да предизвикате гнева на потребителите, ако опитате нещо, което публиката не харесва.
Какво се случва, когато в отзивите се надигне мощно недоволство, невъзможно за пренебрегване, и авторите решат да се вслушат в него?
В гейминг индустрията имаме примери как това води до съществени промени във вече съществуващи видеоигри.
За добро ли е промяната и заслужава ли си да бъдат слушани най-гръмогласните фенове? Преценете сами в тези шест примера...