Nike надделя над adidas и от този сезон е официален партньор на Националната баскетболна лига на САЩ, което означава нови екипи за всички 30 отбора.
Договорът е за 8 години, а компанията ще стане първият партньор на Асоциацията, чието лого ще се появи на всички отборни облекла.
За огромният рекламен ход Nike плати около 1 млрд. долара, докато adidas предпочете да не поднови 11-годишното си сътрудничество с NBA, като сега ще се фокусира върху спонсорирането на отделни баскетболисти.
Nike ще има правото да проектира и преправя екипите в лигата и екипировката за загрявка преди мач. Компанията вече е официален доставчик на спортно облекло и маратонки за националните отбори на САЩ по баскетбол.
В галерията може да видите как ще изглеждат новите екипи на всички отбори в NBA.