Седем популярни личности приеха предизвикателството да станат първите посланици на социалната кампания Carat Run, чиято цел е да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас.
Икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещият от Дарик радио - Михаил Дюзев, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, изпълнителният директор на Carat Bulgaria – агенцията инициатор на социалната кампания – Мария Грашнова и управителят на Webcafe.bg Сибина Григорова ще бягат всеки ден по избра от тях маршрут.
Всички те ще влязат в 40-дневна надпревара с цел да пробягат поне 40 километра, събирайки привърженици чрез популяризиране на идеята в социалните мрежи и създавайки повече интерес към практикуването на спорт в България. Партньори на кампанията са Opel, Mtel и Дарик Радио.
Всеки един от участниците в Carat Run разполага с пълна adidas-екипировка от Carat Bulgaria и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което ще измерва и споделя пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun. Дарик радио ще отразява ежедневно техния статус и ще информира за прогреса им.
При представянето на кампанията, Радослав Неделчев, Директор Бизнес развитие в Dentsu Aegis Network, част от която е и Carat, обяви:
„Според проучване на Евробарометър, България е страната, в която най-рядко се спортува под каквато и да било форма, като 78% от запитаните са отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт. Основните причини, които се посочват за това са липсата на свободно време и на мотивация. С Carat Run целим да поставим начало на обратното броене, като целта ни е чрез лицата на кампанията да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха."