Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Минус 55 килограма?! Татяна разказва как става чудото

Минус 55 килограма?! Татяна разказва как става чудото

Как да изваете мечтаното тяло, да станете по-енергични и да подобрите качеството си на живот - за всичко това разказва Татяна Рибакова, авторката на книгата "Как отслабнах с 55 кг" и създател на образователни проекти в областта на храненето и психологията.

Ако тялото-мечта ви се струва като нещо непостижимо, не се отказвайте. Защото Татяна е поредното доказателство, че промяната е възможно.

Рускинята вече предава опита си на другите като успешен блогър, помагайки със съвети на устремилите се към промяната във външния вид и живота си.

"Експериментирах много, опитах десетки различни диети. Вероятно най-глупавият начин е да си сварите ужасно безвкусна супа от домати и целина, да ядете само това и да се надявате да отслабнете с 8 кг за седмица. В моя случай този опит завърши с това, че след няколко дни не можех да стана от леглото и да отида на работа. Тази капка преля чашата. Започнах да изучавам здравословното хранене и завърших курсове във фитнес академия", разказва Татяна.

На 15-годишна възраст теглото ѝ надвишава 100 кг, а здравословните проблеми не закъсняват: появяват се задух и болки в ставите. Тогава Татяна решава, че трябва да се заеме сериозно с това да отслабне.

Процесът обаче не е никак лесен. Рибакова прекарва много време във фитнеса и нормализира храненето си, но промяната настъпва бавно. Успява обаче да остане дисциплинирана и да следва плана си и крайният резултат е впечатляващ - минус 55 кг!

Блогърката признава, че когато най-после е започнала да се чувства добре, основната ѝ цел е станала да запази постигнатото, което се е оказало много по-трудно, отколкото самото сваляне на излишните килограми.

Татяна отбелязва, че разнообразното хранене е важно за поддържане на здравословен начин на живот, тоест диетата задължително трябва да съдържа продукти както от растителен, така и от животински произход.

Калориите обаче трябва да се следят и т.н. "джънк" не трябва да е е повече от 10% от менюто.

Изключително важно е и човек да не се оставя на лошото настроение и меланхолията. Защото пускането по течението е най-вредно.

"Най-често причините за провала се крият в липсата на надеждна информация или в обичайния за хората мързел - споделя Татяна. - Но всичко е поправимо. Ако сте готови да работите върху себе си, винаги можете да се обърнете към специалист. Освен това е важно правилно да се определят приоритетите и да се състави ясен план за действие. В крайна сметка почти всеки може да се събере и да си наложи редица ограничения за известно време, но налагането им за цял живот - вече е проблем. Малцина са готови на това."

Рибакова е успешен блогър, експерт, млад предприемач и писател. Тя си сътрудничи със световни марки и е канена на събития в целия свят.

"Какво толкова е направила", биха отбелязали някои. И сигурно биха били прави за себе си.

Но Татяна доказа с личния си пример, че за целеустремения човек няма невъзможни неща.

Накрая четири съвета от блогърката:

1. Вярвайте, че можете да го направите. Ако ви е трудно, използвайте мен и примера на много други хора за мотивация.

2. Изяснете си защо го правите, защото нещата не опират само до загуба на тегло.

3. Определете целта си - тя трябва да е конкретна и ясна. Разделете процеса на няколко етапа, тъй като нещата са продължителни, а успешното завършване на даден етап действа мотивиращо да се продължи към следващия.

4. Действайте! Понякога се подготвяме твърде много, събираме информация твърде дълго, четем противоречиви мнения, въпреки че най-важното е да запретнеш ръкави и да започнеш.

Най-четените