Новопостроено имение в Бел Еър беше обявено на цена 250 млн. долара на пазара за недвижими имоти в САЩ. Имението привлече вниманието на всички медии, защото обявата за невероятната къща представлява най-скъпата оферта за недвижим имот към момента, която може да се намери на американския пазар.
Екстравагантното имение разполага с площ от 3530 кв.м.
То има 12 спални, 21 бани, пет бара и 3 кухни, алея за боулинг с пет коридора и 25 метров луксозен плувен басейн, край който е опънат огромен кино-екран.
Потенциалните собственици на този имот трябва да са милиардери, свикнали да живеят в най-големия лукс, затова няма как имението да няма собствен спа-център и фитнес. Но освен това къщата в Бел Еър разполага и с много други екстри, немислими за обикновения човек, като например огромна изба, пълна с колекция от вина, която се оценява на милиони долари. Имението също така разполага и със собствено кино с 40 седалки с дизайн в стил "Джеймс Бонд".
Сред другите "екстри" е и колекцията от съвременно изкуство с повече от 100 внимателно събрани произведения.
Сред тях е инсталация на британския артист Доминик Харис, както и скулптура, представляваща огромен фотоапарат Leica. Тя е дело китайския скулптор Ляо Юбай, което се оценява на 1 млн. долара.
Върху покрива съвсем очаквано има площадка за хеликоптер, декориран с летателно средство - хеликоптера, който е същия, с който са снимани телевизионните серии от 1980-а "Въздушен вълк" (Аirworf). След като престава да се използва в продукцията, хеликоптерът е реновиран. Днес той не функционира и по-скоро служи като произведение на изкуството.
Гаражът на имението също не е обикновен. В него има колекция от 12 автомобила, сред които Bugatti Veyron, Pagani Huayra и Rolls-Royce Dawn, както и някои винтидж автомобили.
Колекцията автомобили се оценява на 30 млн. долара и е внимателно подбрана в хармония със стила на мястото.
Проектант и инвеститор е групата BAM Luxury Development със собственик Брус Маковски. В специално изявление, цитирано от CNN, той признава, че строителството и обзавеждането на дома е отнело 4 години. Според него, то е подходящо едва за малцина милиардери, които имат специфичен вкус.
"Не е типично една къща да бъде продавана с цели колекции вътре като тази. Не само, че домът е напълно обзаведен с произведения на изкуството и автомобили, но и всяко едно нещо е екзотично и недостъпно за масовия човек", казва Уилямс пред CNN.
"Бях озадачен, че никой досега не е разработил луксозни имоти в този сегмент, които да са подходящи единствено за супер-богатите".
Вижте рекламното видео на имота: