Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

КЗК посегна и на още една западна фирма

КЗК продължи със серията глоби за чужди компании
КЗК продължи със серията глоби за чужди компании

Комисията за защита на конкуренцията наложи близо 350 000 лева глоба на ИКЕА за заблуждаваща реклама. Глобата е заради сигнал на потребител, според който компанията въвежда в заблуждение чрез рекламни билбордове на „етажерка BILLY", разположени на територията на магазина.

В съобщението от КЗК се посочва, че в рамките на два месеца през лятото на тази година дружеството рекламира както чрез билбордове, така и чрез продуктов каталог, етажерката на цена от 79 лв, докато всъщност в този период стоката не е налична. Вместо нея се предлага друга сходна етажерка, но на по-висока цена.

По този начин се рекламира продукт с по-ниска цена от действителната, което заблуждава потребителите, стимулирайки ги да насочат вниманието си и да закупят продукт, който е на цена, по-висока от указаната в рекламните билбордове и каталог, съобщават от КЗК и определят, че подобно поведение е в явно противоречие с добросъвестната търговска практика и е от естество да увреди конкурентната среда.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените