Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

TAG Heuer и Porsche прекратиха отношения с Шарапова

Марката часовници е вторият спонсор (след Nike), който скъса договора си с Мария Шарапова
Марката часовници е вторият спонсор (след Nike), който скъса договора си с Мария Шарапова

Един по един спонсорите на Мария Шарапова започнаха да прекратяват взамиоотношенията си с руската тенисистка след признанието на Шарапова, че се е провалила на допинг тест след Australian Open 2016.

Първи излязоха от Nike. След това и часовниците TAG Heuer побързаха да скъсат контракта си с Мария.

Само от тези два спонсора Шарапова е заработила над 20 милиона евро през миналата година от общо почти 30-те млн. приходи през 2015-а.

Porsche, подразделението за луксозни спортни автомобили на германския автомобилостроител Volkswagen, също обяви, че отменя всички планирани събития с руската тенисистка Мария Шарапова, която призна, че е дала положителна допинг проба.

Натъжени сме от последните новини. Докато станат ясни повече детайли по случая и докато анализираме създалата се ситуация, решихме да отложим планираните дейности“, се казва в изявление на автомобилния концерн.

Осемгодишният договор на Шарапова с Nike е на стойност от над 60 млн. евро.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените