Ако я видите, никога няма да познаете на колко години е.
Противно на тенденцията жените около 40 да изглеждат като на 25, на Аби никога не й е пукало за козметика или грижа за тялото и лицето. Неглижираната й визия предизвиква шок или презрение, но Аби подминава коментарите с насмешка.
Причината за това е, че под външния вид на изпаднала, бедна жена се крие музикален гигант.
Аби всъщност е по-известна като "Лейди Лъжица" (Abby The Spoon Lady) и е кралицата на позабравено улично изкуство – свиренето на лъжици. Който мисли, че това е някакво лесно занимание, явно никога не е пробвал. Аби може да изсвири неща, които не сте и сънували, а да я гледаш как се вживява в шоуто си, е страхотно.
Но за да разберете защо тя изглежда така: странните дрехи, липсата на зъби, набръчканата кожа и татусите, трябва да вземете предвид нейния начин на живот, от който е част и огромния й талант. Всичко, което е Аби, включително умението да свири на лъжици, е част от столетна американска традиция, която може да се научи основно на улицата.
Именно подводните камъни на уличния живот са оставили своите следи по тялото и духа на талантливата музикантка. Точно като битниците или някогашните първи емигранти, "Лейди Лъжица" най-много обича да обикаля страната по влаковете в търсене на приключения. През годините тя изкарва пари основно като уличен музикант.
Но през 2017 година нейно споделено видео на песента "Angels in Heaven", записано заедно с китариста Крис Родригез, придобива колосален онлайн успех и променя живота на жената.
Аби е пример за това, че никога не трябва да съдиш някого, преди да го опознаеш. Защото се случва най-големият талант да се крие в хора, за които изобщо не би заподозрял, че го имат.
Именно да помогне на повече хора да изявят талантите си е и целта и на кампанията на NESCAFÉ 3in1 "Разбий представите, покажи таланта си".
"Много е тъпо да съдиш някого, преди да си го опознал", казва на гръцки в своя Facebook профил и Ицо Хазарта, който е лице на кампанията на NESCAFÉ 3in1. Нещо, с което сме напълно съгласни.
Неговият скрит талант са езиците, а това, че изучава гръцки и вече може да се изразява на него, е една от суперсилите му, която остава скрита за повечето му почитатели. За Хазарта постоянството е символ на успеха. На постоянство е основано и дългогодишното му партньорство с NESCAFÉ 3in1, което започна още преди 15 години с хита "3в1" на Ъпсурт.
Състезанието за най-готини видеа на най-готините таланти "Разбий представите, покажи таланта си" на NESCAFÉ 3in1 започна на 20 януари и ще продължи до 15 март.
В кампанията могат да участват абсолютно всички, навършили 16 години.
Идеята е да се заснеме видео до 5 минути, в което участникът да покаже своя талант – супрерсилата, която го прави различен или по-добър от другите, независимо в каква област. Някои участници вече са заснели и показали своите умения в областта на хип-хопа, рисуването, жонглирането с огън, танците, декорацията, музиката, паркура...
Вече каченото видео трябва да се добави в плейлиста на NESCAFÉ 3in1 #ChatBeforeYouJudge.
10 от 20-те най-харесвани видеа ще спечелят парична награда от 2020 лева, която ще поощри техния талант.
Това не е всичко - всяка седмица едно от качените видеа ще печели двойна покана за Финала на кампанията на NESCAFÉ 3in1, който ще се проведе на 20 март в клуб "Терминал 1" в София и ще бъде с участието на самия Ицо Хазарта.
И може би най-важното - кампанията на NESCAFÉ 3in1 показва както на участниците, така и всички, които ще гледат видеата им, че винаги е по-добре да не съдиш човека срещу себе си, преди да си го опознал.
Точно както не трябва да съдим за уличния музикант по това как изглежда, така и не трябва да съдим за останалите хора по външния им вид, възрастта им, пола им, расата им, сексуалността им и избора им как да живеят. Можем да ги опознаем най-добре, когато видим какво умеят и как го представят.
Затова не се страхувайте да покажете истинските си умения. Именно дарбата ни прави толкова различни един от друг и само развиването й може да покаже какъв е характерът ни, колко воля, постоянство и смелост притежаваме.
Цялата информация за кампанията и как може да участвате в нея можете да видите на страницата на nescafe.bg.