Билет за метрото: с карта, вместо в брой

Предимствата на картовите разплащания за транспорта са безспорни, особено в оживени и динамични градски центрове, какъвто е София, където ежедневно стотици хиляди хора ползват метрото. Често пътниците не разполагат с дребни или пари в брой, а пред гишетата за продажба на билети има опашки.

Нова кампания на Visa в софийското метро насърчава потребителите да платят пътуването си за секунди с банкова карта.

Тази иновация несъмнено ще допринесе за по-удобното придвижване в подземния транспорт на столицата и ще даде тласък на разплащанията с карта в тази област.

Ако притежавате карта Visa и до 19 февруари закупите билет за еднократно пътуване (на стойност 1,60 лева) или заредите електронна карта за 10 пътувания (на стойност 12 лева) на POS терминали за самообслужване на Уникредит Булбанк, инсталирани на някои от основните метростанции, сред които Бизнес парк София, Летище София и Сердика - автоматично участвате в играта на Visa за дневна награда за съответния ден - осмо поколение електронен четец Amazon Kindle 6 Glare.

Единственото условие е разплащането да се извърши с валидна Visa карта, издадена преди началото на промоционалния период - 21 ноември 2016.

Красимира Райчева, мениджър на Visa за България споделя:

"Съществува ясна връзка между настоящата употреба на безконтактни карти и интереса към мобилните разплащания в бъдеще. Безконтактната технология е все по-припознавана от потребителите като бързо, удобно и сигурно средство за разплащане, което се превърна в новата норма на разплащанията в цяла Европа.

Тази зима ще раздадем общо 91 Kindle устройства, като искаме да стимулираме пътниците да използват по-често своята безконтактна карта Visa за закупуването на билет и да повишим апетита към по-бързо, по-удобно и сигурно плащане на ежедневна покупка, като билет за транспорт".

Възможността за разплащания с карти Visa в мрежата на софийското метро е важен момент в историята на публичния транспорт и развитието на дигиталните разплащания в България.

Visa играе ключова роля в реализацията на този проект както в България, така и в цяла Европа. Усилията на компанията в България са съсредоточени върху разширяване на инсталирането на безконтактни POS терминали, които отварят пътя на мобилните разплащания. Употребата на мобилни устройства расте с всеки изминал ден и несъмнено този тип разплащания бързо ще се превърне в предпочитан метод за осъществяване на ежедневни трансакции, включително и за българите.

Повече информация за промоцията и официалните й правила можете да прочетете на www.visabg.com.

Новините

Най-четените