Германецът със скандинавски корени

В края на седмицата в столичния The Mall откри врати вторият фирмен магазин на немския бранд със скандинавски корени MARC O'POLO.

MARC O'POLO е марка с ярко изразена собствена философия, с подчертано внимание към материите, линиите, цветовете и детайла. Това е бранд за хора, които търсят дреха, която да ги допълва, дреха с характер и идентичност.

Компанията е основана от трима приятели през 1967 г. в Стокхолм. Те тръгват срещу течението от синтетични дрехи по онова време и първият им продукт е риза на кръпки от индийски памук. 30 години по-късно главната квартира на компанията се мести в Мюнхен. Продажбите за 2014 г. достигат 450 милиона евро, MARC O'POLO снабдява повече от 2500 магазина в 30 страни по света.

От създаването на компанията през 1967 г. концепцията й е все така проста на пръв поглед:

използвай естествени материи, бъди достъпен и дай на хората свободата да бъдат себе си.

MARC O'POLO стилът завладява различните поколения - посланиците на бранда са ярки личности като Джеф Бриджис, Ума Търман, Джош Хартнет.

Преди 2 години MARC O'POLO започна глобалната кампания Follow Your Nature в партньорство с Джеф Бриджис. В резулатат на сътрудничеството 125 хиляди долара от оборота на фирмата бяха дадени за благотворителност.

Всеки нов сезон при MARC O'POLO идва с нови истории и нови герои.

В колекцията Есен/Зима 2015 историите под мотото Follow Your Nature са разказани през обектива на американския моден фотограф Брус Уебър, снимал фотосесии за най-големите световни модни списания. След четири успешни сезона Уебър - жива икона в своята сфера - стъпва смело в обувките на Джеф Бриджис и доразвива лайтмотива на марката с нови посланици.

Сред тях са внучката на великия Ърнест Хемингуей - Дри Хеминхуей - модел, актриса и професионална балерина, и чаровникът от Black Howk Down Джош Хартнет.

Двамата са много различни и взаимно допълващи се - тя е в постоянно търсене на нови места и поприща, а той - познал славата от рано и завърнал се към корените си в Минесота.

Дамската колекция на MARC O'POLO в колекция Есен/Зима 2015 носи философското име Sense of Place, а мъжката - Natural Engineering.

Дрехите в колекцията допълват познатия модерен urban стил с нова, непринудена и съвременна естетика -

cool, casual and contemporary.

Чистият рафиниран и леко интелектуален стил е съчетан с усещането за мекота, уют и комфорт. Първокласни материи като вълна, мерино, вълнено трико, едри плетки развиват идеята, че small is the new big/ "малкото е новото голямо".

Цветовете са редуцирани до сиви нюанси, които се допълват от тъмни и светли контрасти. Много характерна е комбинацията от копринена блуза и вълнено палто при жените, и рипсено сако за мъжете, съчетано с джогинг от вълнено трико.

Концепцията Follow Your Nature е доразвита от нов ъгъл и в следващата колекция на MARC O'POLO - Пролет/Лято 2016-та. Смело можем да обявим, че цветовете се завръщат.

Мъжката линия - Natural Explorer и дамската - Natural High са в тъмно морско синьо, маслинено зелено, червено с цвят на череша и жълто. Райето си е извоювало важно място сред пролетните десени. Във въздуха витае много спортен дух. Откриваме отново плетивата в съвременен контекст.

Резултатът е модерно облекло с градско излъчване - бохемски дух, балансиран перфектно от скандинавска въздържаност.

Новините

Най-четените