Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Бизнесът не спи: Защита и ефективност тук и сега

Бизнесът не спи: Защита и ефективност тук и сега Снимка: Envato / Теленор

Ако можем да кажем със сигурност, че нещо се развива тук и сега, на момента, то това е бизнесът. Той никога не спи, а ние не спираме да откриваме нови начини, които да го направят по-ефективен. Днес, повече от всякога, сигурността и стабилността са от огромно значение за това как работим и как се развиваме професионално.

Теленор, като лидер на пазара за мобилни услуги, не спират само до свързаността между частния потребител и неспирно надграждат портфолио от продукти и услуги, които носят нова добавена стойност за малкия и среден бизнес. Богатата селекция на оператора съдържа услуги, M2M решения и фиксирани услуги, които затварят цикъла и отварят нови възможности за ефективност, свързаност и качество на работа.

Бизнес на върха на пръстите

Още миналата година Теленор представи услугата Digital Office, която дава възможност на всеки бизнес да въведе по-добра организация на работния процес, като същевременно това се случва с няколко клика на мобилното устройство. Не само, че офисът е винаги в джоба ти, но имаш възможност да участваш активно в комуникацията с останалите служители, да движиш административните си задачи дистанционно и да имаш непрестанна връзка с всеки един човек в организацията - лесно и удобно. Това и много повече предложи услугата на Теленор, която става обект на все по-засилен интерес.

Бизнес екосистемата на оператора се допълва и от още няколко типа услуги - за автомобили, каквито са Drivey и Автопарк, както и такива, чрез които Теленор създава удобство на работата, като същевременно осигуряват сигурност и безопасност на чувствителната информация онлайн.

Сигурност в 21 век

Към сигурност и безопасност онлайн са насочени усилията на оператора, който активно създава все повече инструменти, които да са ни полезни, когато става дума за защита на личните ни или служебни данни.

Такава е услугата за киберсигурност от Теленор, която създава активна защита за корпоративната ви информация. Със сигурност всеки от нас осъзнава нуждата от подобни услуги в днешно време, в което кибератаката не е термин от научната фантастика. Всеки от нас става жертва на подобни проблеми или тепърва предстои да стане обект на заплаха от такъв вид.

За компаниите възстановяването след подобни атаки е изключително сложно и трудно, затова и до над 60% от пострадалите не успяват да възстановят бизнеса си. Това кара Теленор да помисли за още решения в тази посока, особено и след последните няколко месеца, в които новото нормално наложи различна офисна действителност.

Офис, на които да можеш да разчиташ

Отворените офис пространства бяха заменени от уюта на дома, но дали той е толкова сигурен, колкото ние мислим?

Почти 69% от имейлите, които получаваме имат за цел да примамят потребителя да посети злонамерен URL адрес. В 31% от случаите към него са прикачени и злонамерени файлове. Още една интересна статистика пък ни казва, че в световен мащаб има над 300 милиарда пароли, използвани до 2020 година. Често атаките са насочени към това да бъде достъпена важна за нас информация, като тези пароли биват заобикаляни или разбити, ако не сме положили достатъчно усилия да защитим себе си и важната за нас информация.

Разбирайки тази нужда на своите клиенти, Теленор усилено работи в посока на това да пази и помага на потребителите си да се чувстват в безопасност в тяхната мрежа. Това е и една от причините за създаването на услуга като Онлайн защита, която работи както за професионалистите, които искат да имат допълнително ниво на сигурност за своите служебни данни, така и за обикновения потребител, който не иска да рискува изтичането на каквато и да е лична негова информация и да устройствата му да бъдат достъпени от недоброжелателни лица.

Операторът не спира да дава повече на потребителите си със серия от образователни участия в различни подкасти, където специалистите на телекома разказват по разбираем начин на потребителя как да разпознават заплахите, какви видове заплахи могат да срещнат онлайн и как да се предпазят от тях. Това допълнително говори за стратегията на оператора да се фокусира върху добавената стойност за своите потребители, които да получават най-точната и актуална информация и помощ, които да им помогнат, да разкрият своя потенциал.

Тагове: теленор, telenor
 

Най-четените