Красиви рокли, високи токчета, прелестна фигура - Кейт Мидълтън винаги знае как да се облича според случая. Но не е задължително да дефилираш с дизайнерски облекла, за да се почувстваш като принцеса - понякога е достатъчно да заложиш на семплия и класен външен вид.
По време на официалното посещение на принц Уилям и Кейт в ботаническата градина Eden Project в Югозападна Великобритания, херцогинята на Кеймбридж привлече вниманието на всички върху един детайл от облеклото си - панталон, който се продаваше за по-малко от 30 евро на летните разпродажби.
Ikat Blue на Gap е произведен от 95% памук и 5% еластан, има дължина 7/8 и slim-кройка, нормална талия със странични и задни джобове, и принт в черно, бяло и светлосиньо. Кейт Мидълтън комбинира панталона с тъмносиньо сако от Smythe и бял топ.
Като пряко последствие от огромния си успех - панталонът на Gap вече е неоткриваем в много от сайтовете за онлайн-търговия с дрехи, най-вече във Великобритания. Същият модел обаче може да се намери в различни разцветки.
"Ефектът Кейт" - или моментът, в който британската принцеса се превърне в безценна реклама за моделиерите - вече се е доказал в миналото.
Моделиерът на Seraphine Сесил Рено разказваше пред списание OK!, че продажбите са се взривили през 2013 г., когато Кейт Мидълтън се появява на обществено събитие, облечена в рокля от тяхната марка. Впрочем - дрехата струваше не повече от 60 евро.
Когато се появиха снимките на Кейт, облечена в роклята Shola на Reiss при срещата с Барак Обама и съпругата му Мишел през 2011 г., сайтът на модната къща се срива за минути.
"Няма никакво съмнение, че изборът на Кейт оказа влияние върху нашия бранд. Успяхме да продадем всички бройки на роклята, веднага щом възстановихме онлайн-услугата", разказва основателят и управляващ директор на Reiss Дейвид Райс пред Marie Claire.
Подобен е и ефектът върху Beulah, посочва моделиерът Наташа Руфъс Айзъкс.
"Ние бяхме относително неизвестна и млада марка, появата на Кейт в наша рокля определено ни помогна да се покажем на света и да популяризираме каузата, която подкрепяме", казва тя.
"Просто не можехме да наваксаме с производството, продадохме всичко, което бяхме ушили", посочва Матю Уилиамсън, дизайнер от Лондон, който също е имал честта да види Кейт Мидълтън, облечена в негова рокля.
Кейт Мидълтън и принц Уилям прекараха два дни в Корнуол, като на 24 септември се очаква двойката да замине на посещение в Канада. Това ще бъде и първата официална визита в чужбина на малката принцеса Шарлот.