Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Лоша реклама? Едва ли

Гриша Ганчев получи неочаквано мащабна реклама в кампания, която има за цел да му извади очи. Но май му изписва вежди. Снимка: БГНЕС
Гриша Ганчев получи неочаквано мащабна реклама в кампания, която има за цел да му извади очи. Но май му изписва вежди.

Гриша Ганчев тук, Гриша Ганчев - там...

Довел треньор на Литекс, картотекирал лично играчите на ЦСКА.

"Върнал мутренските методи", както се пише в един глас в няколко публикации с малко часово разминаване. И съмнително сходни стилове и съдържание на статиите, особено по определени теми.

В атаката срещу футболния бос се намесват аргументи като "Петрол", който има общо с играта с топка, колкото строежът на "Саграда Фамилия" в Барселона с новия договор на Лео Меси в същия град.

Всъщност, лоша реклама няма. Ганчев си е направил отлично сметката, а отколешната му мечта да поеме ЦСКА се сбъдна в момент, в който клубът е далеч по-интересен за медии и запалянковци, отколкото в последните поне 10 години.

Само за справка - новините с марка "ЦСКА" в сайтове и агенции са в пъти по-четени от тези за шампиона Лудогорец или дори вечния съперник Левски.

Така че - вместо да му избождат очи, на Ганчев в момента му изписват вежди.

И популярността на ЦСКА също расте, независимо от обстоятелствата около клуба. Само още един факт - продадени са повече абонаментни карти за първия сезон във "В" група, отколкото за който и да е от последните 10 в елита.

Да не сравняваме въобще с другите клубове от "А" група, че нещата стават направо тъжно-смешни.

С две думи - лошата реклама и мощната атака срещу клуба и Ганчев май ще постигнат обратен ефект...

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените