Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Теленор" предупреждават клиентите си за опити за измама

Измамниците се представят за служители на компанията и искат достъп до профили в приложението MyTelenor Снимка: Telenor
Измамниците се представят за служители на компанията и искат достъп до профили в приложението MyTelenor

От мобилния оператор "Теленор" предупреждават за зачестили опити за измами чрез придобиване на нерегламентиран достъп до профили в приложението MyTelenor.

"Измамниците използват различни претексти, за да подмамят клиенти на оператора да им предоставят еднократни ПИН или парола за достъп до приложението MyTelenor. "Теленор" напомня на своите клиенти в никакъв случай да не предоставят на трети лица еднократни кодове или своята парола за приложението MyTelenor за достъп, защото това може да доведе до значителни щети за потребителите", се казва в съобщение от компанията.

Оттам още напомнят, че "Теленор" никога не иска от своите клиенти да предоставят кодове или парола за достъп до MyTelenor извън самото приложение.

"Обаждане от непознат или съмнителен източник с искане за предоставяне на такъв код или парола, независимо под какъв претекст, е сигурен знак за измама", коментират от компанията и призовават при такъв случай клиентите да откажат да предоставят съответната информация и веднага да информират "Теленор".

Мобилният оператор уверява, че вече са взети мерки за преустановяването на тези измами и активно съдействат на органите на реда в разследването.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените