Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Васил Терзиев: Протестите няма да спрат разширяването на зоните

По думите му реформата е изключително наложителна, за да има ред в паркирането Снимка: БГНЕС
По думите му реформата е изключително наложителна, за да има ред в паркирането

Протестите няма да спрат разширяването на платените зони в София - това заяви пред медиите столичният кмет Васил Терзиев.

По думите му реформата е изключително наложителна, за да има ред в паркирането и да се осигурят средства, които да се връщат към кварталите за инвестиции.

Терзиев съобщи, че вече получава предложения от районните кметове за това какво и как биха искали да реализират в техните райони.

"Протестите ги уважавам! Никога не сме спирали протест! За щастие живеем в държава, където все още можем да протестираме, да изразим мнение, така че в това няма нищо лошо, но в крайна сметка и аз, и другите, които имат отношение към тези решения, сме длъжни да вземем правилното дългосрочно решение", смята той.

Според него гражданите виждат само една малка част от всичко. 

"Ние виждаме цялостната рамка на транспорта, как изглежда - дефицита, който има; какво трябва да се прави в кварталите; натиска, който има - от все по-големи текущи разходи за заплати, все по-високи разходи за поддръжка на това, което вече е построено", обяснява той. 

"За да се инвестира в града, трябват средства, които не идват щедро от централния бюджет, не идват лесно и от европейски фондове, защото намаляват", посочва Васил Терзиев.

Приоритетно за столичния кмет е гражданите да си намират бързо места за паркиране близо до дома, както и да няма автомобили, паркирани върху зелените площи, така че кварталите да се облагородят.

Той е убеден, че скоро гражданите на София ще усетят положителната разлика от разширяването на зоните. "Въпросът къде отиват парите им ще намери своя отговор", добавя Терзиев. 

Като свой главен приоритет кметът очерта връщането на приходите от паркиране обратно към кварталите и припомни, че тези пари субсидират и градския транспорт на столицата. Последното той определи като "неизбежно".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.

Най-четените