На 20 октомври ИКЕА отваря за посетители новия си Център за поръчки в Бургас. Това ще бъде първият обект на марката в Югоизточна Европа, който е интегриран в мол.
Разположен на две нива в бургаския Mall Galleria върху обща площ от 2 100 кв. метра, Центърът ще предлага изцяло нов модел на пазаруване за клиентите от региона.
Посетителите ще могат да се посъветват с консултантите на ИКЕА и да получат компетентни съвети за различни интериорни решения. Те ще имат възможност и лесно да направят поръчка от целия продуктов асортимент, който е наличен в магазина на ИКЕА в София. След като поръчат, клиентите ще могат да вземат покупките си директно от Центъра за поръчки, без оскъпяване за доставка.
В новия търговски обект на ИКЕА ще се предлагат и допълнителни услуги като дизайн на кухня, монтаж и потребителско финансиране.
Центърът ще работи с разширено работно време във всеки ден от седмицата, от 10:00 до 22:00 часа.
Новият Център за поръчки е част от стратегията на Хаус Маркет България да направи продуктите на ИКЕА по-достъпни за всички хора в България чрез нови канали за продажба.
Първият магазин на ИКЕА у нас беше открит в София през 2011 година. Онлайн магазинът IKEA.bg стартира работа през април 2015-та, а първият Център за поръчки в България отвори врати във Варна през юли 2015 година.
От компанията се надяват новият обект в Бургас да повтори отличните резултати на вече съществуващия център във Варна, който надхвърли предварителните очаквания, отчитайки оборот от 5.7 милиона лева и 136 000 клиенти за първата година след своето откриване.