Мобилното приложение Jourvie на българката Екатерина Карабашева е финалист на конкурса Google Impact Challenge 2016.
Проектът помага на хора с хранителни разстройства и е избран от над 2200 кандидатстващи проекти като един от десетте финалисти в конкурса за социални иновации в Германия.
Google Impact Challenge е конкурс, в който биват отличавани идеи, които използват дигитални медии, за да разрешат проблеми с обществена значимост.
Jourvie е социален проект, основан от Екатерина Карабашева през 2013 година. Екипът, базиран в Берлин, разработва мобилно приложение в помощ на хора с хранителни разстройства като анорексия и булимия.
Екатерина Карабашева
Приложението подкрепя пациентите по време на терапията и по този начин улеснява лечението.
През януари 2016 Екатерина Карабашева бе включена в списъка на Forbes "30 under 30" в категорията социални предприемачи. Общо четирима млади българи са включени в престижната класация.
До 24-ти февруари всеки може да гласува за крайния победител на Google Impact Challenge. Той ще получи допълнително финансиране от 250,000 евро.
Всеки може да подкрепи проекта, като даде своя глас тук.