Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ела, батко да ти пусне клипчето!

Ако първомайското клипче на БСП види държавен екран, червените ще трябва да тупнат приятелски Бойко Борисов по рамото Снимка: БГНЕС
Ако първомайското клипче на БСП види държавен екран, червените ще трябва да тупнат приятелски Бойко Борисов по рамото

В деня, в който аурата на Бойко Борисов започна да посивява заради вдигането на ДДС-то, а според доклада на "Фрийдъм хаус" свободата на словото у нас си остава частична, държавните електронни медии вдигнаха телефона на специалиста по говорене от името на народа, който ги помоли да не се заяждат с важното първомайско видео на БСП.

Досега Бойко Борисов извади какви ли не козове, за да бие по одобрение всичките си предшественици. Плуралистичната любезност към яда на социалистите, че клипчето им заседнало на входа на БНТ и БНР обаче надминава по лицемерие дори пазарлъшката застраховка на борисовия имидж, че ДДС ще бъде повишен, но после пак ще стане 20%, а до края на мандата на ГЕРБ даже ще се смали.

Принуден да копа на няколко места едновременно в обрания бостан, който завари, горкият герой почна да сипва тор и върху неплодородната медийна свобода.

Гъвкавостта, с която Борисов се ориентира в блъсканицата от събития, за да си осигури правото на още няколко месеца всенародна любов, е изумителна. Шумът около патетичното клипче на БСП, което БНТ отказва да излъчи с абсолютно неиздръжлив аргумент, се превърна в поредния инструмент на премиера, с който да се ковне на стената на славата.

До 1 май БСП едва ли би могла да реши юридическия проблем около съдържанието на клипа си, така че ако той все пак стигне до аудиторията на държавните медии, червените привърженици, щат не щат, трябва да тупнат Бойко благодарствено по рамото.

През това време органът, който би трябвало да се заеме с възникналия медиен проблем, се ъпгрейдваше (или направо гербваше) - СЕМ проспа нелогичното шикалкавене на ръководството на БНТ, че е необходимо да се представи документ за уредени авторски права върху кадрите с прословутия арест на бившия военен министър Николай Цонев, заснет от оператор на МВР.

Именно тези кадри, предоставени от МВР напълно свободно и безплатно на собствения им сайт, за да може обществеността да се запознае с антипрестъпния труд на министър Цветанов, са двузначният визуален отговор на въпроса как управляващите се борят с кризата в клипа на БСП.

Медийната действителност, която за 20 години успя да постигне някаква автономност само в областта на блоговото дърдорене, не за пръв се линква в политическото флиртуване с електората на великолепната двойка Борисов-Цветанов.

Наскоро министърът на вътрешните работи си взе глътка въздух от снимачната площадка на екшъна, посветен на борбата с престъпността, и хвърли едно критично око на „Биг Брадър фемили". Видяното го накара да посъветва Съвета за електронни медии "да прояви повече активност по отношение на подобни предавания" и само два дни по-късно послушният регулатор изпрати писмо до Нова телевизия.

В него се посочваше, че проявите на агресия в шоуто, както и аудиовизуалното съдържание, което е в противоречие с общоприетите норми, са заплаха за физическото, психическото и моралното развитие на децата в предаването - и неговите потенциални зрители.

СЕМ предупреди, че може да пристъпи към административно-наказателни действия твърде късно.

Толкова, че нравоучителната мониторинг функция на министър Цветанов измести темата за показния арест на Николай Цонев. Чието достойнство беше употребено в името на зрителския интерес към резила, в стила, в който продължава да се употребява достойнството (доколкото имат) на героите в Биг Брадър.

Свободата на медиите и тяхното ценностно култивиране се превърнаха в такова предизвикателство за народните трибуни Борисов и Цветанов, че нищо чудно скоро Педя човек, лакът брада да започне да вади приказки за "Лека нощ" от Торбата с антикризисни мерки.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените