В Сингапур Фернандо Алонсо продължи оттам, докъдето беше стигнал на „Монца" - първа позиция на старта и победа на финала, втора поредна за испанската звезда на Ferrari, която го превърна в най-сериозния преследвач на лидера в класирането Марк Уебър.
Алонсо се справи перфектно с натиска от страна на другия пилот на Red Bull Себастиан Фетел, който го гони през цялото състезание, но нито веднъж не получи реален шанс да го атакува. Подиумът в Сингапур допълни Марк Уебър.
Трима от претендентите за световната титла окупираха първите три места, а веднага зад тях завърши шампионът за 2009 Дженсън Бътън. Неговият съотборник в McLaren Люис Хамилтън записа второ поредно отпадане след това на „Монца", след като се удари с Уебър и не успя да продължи.
Алонсо поведе още от старта, когато се опита да блокира Фетел, а двамата спряха в една и съща обиколка за смяна на гуми. Кола на сигурността излиза два пъти на трасето заради инциденти, но нито веднъж Себ не успя да вземе рестарта на водача.
В самия край на състезание Фетел отново се опита да атакува Алонсо, но опитът му беше провален жълтите флагове заради колата на Хейки Ковалайнен, която се подпали на стартфиналната права в предпоследната обиколка.
Уебър се пребори за третото място с рискована стратегия с гумите - той спря в бокса за гуми тим „медиум" още в третата обиколка, когато пред колоната се появи кола на сигурността, за да могат стюардите да преместят авариралия автомобил на Витантонио Лиуци. Австралиецът спря от пета позиция и беше единственият от лидерите, който толкова рано реши да смени гумите си.
Марк се върна на пистата 11-и, но след това темпото ме беше повече от добро и спиранията в бокса на лидерите успя да прескочи двамата пилоти на McLaren. По-късно, при следващия рестарт Хамилтън получи шанс да атакува Уебър - Марк се забави зад един от пилотите на Virgin, а при опита за изпреварване от страна на Люис двамата се удариха. Колата на британеца пострада по-сериозно - той остана без задно ляво окачване, докато Уебър успя да продължи. Неговото предно дясно окачване също пострада, автомобилът му стана по-труден за каране, но той опази третото място.
Зад него световният шампион Дженсън Бътън на няколко пъти получи подканяния от бокса да атакува Уебър, но не успя да го догони и остана четвърти, зад него завърши Нико Розберг с Mercedes.
И двамата пилоти на Williams спечелиха точки в Сингапур - Рубенс Барикело финишира шести, а Нико Хюлкенберг - девети. Между тях се вклини Роберт Кубица, който спря малко преди финала за нови гуми, заради съмнения, че има една спукана гума и успя отново да се върне в зоната на точките с агресивно каране и няколко изпреварвания, които му отредиха седмо място на финала, точно пред Адриан Сутил с Force India.
Последната точка спечели Фелипе Маса с Ferrari, който тръгна последен, спря още във втората обиколка за гуми и до финала методично си пробиваше път напред в класирането.
След 15 старта Уебър остава начело с 202 точки, следван от Алонсо с 191, Хамилтън има 182, Фетел - 181, а Бътън - 177. При конструкторите води Red Bull с 383 пред McLaren 359 и Ferrari 316.