Защо Ливърпул е готов да се откаже от 15 милиона на година, но да бъде рекламиран от Серина, Леброн и Дрейк?

Ливърпул е подписал договор за спонсорство с Nike на стойност 30 милиона паунда на година, което е с 15 млн. паунда по-малко от сегашните 45 млн. паунда, които получават от New Balance като спонсор на екипите си.

Очаква се клубът да влезе в съдебна битка със сегашния спонсор, тъй като от New Balance твърдят, че в договора им клауза, която им позволява да останат официален спонсор, ако предложат същите условия като евентуалния нов кандидат за спонсор.

Освен това, New Balance плащат и 15 млн. паунда повече от това, което Nike предлага, а според „Таймс“ от компанията са готови да изпълнят и допълнителни обещания, които от Nike са готови да предложат.

Предполагаемата договорка на Ливърпул с Nike е и чувствително по-ниска от тази на спортния гигант с Челси и Тотнъм, за които се смята, че са на стойност над 50 млн. паунда.

Nike е спонсор и на фланелките на Пари Сен Жермен, за което парижани получават по 71 млн. паунда на година, но „червените“ са убедени, че новата сделка ще помогне на клуба по други начини.

Отново според „Таймс“ Ливърпул търси да излезе на нови и по-големи пазари. В договора било записано още, че клубът ще бъде рекламиран от не по-малко от три „нефутболни глобални спортисти и инфлуенсъри от калибъра на“ Серина Уилямс, Дрейк и ЛеБрон Джеймс.

От мърсисайдския клуб вярват и че сделката с Nike ще удвои физическите места, от които ще могат да се купуват екипите им. „Червените“ ще се опитат да докажат в съда по време на битката си с New Balance, че Nike ще предлага екипировка на 6000 физически места, докато от New Balance могат да предложат това само на 3000.

От New Balance обаче не се отказват и са готови да оспорват това в съда по време на тридневен процес, който трябва да започне на 18 октомври.

Новините

Най-четените