Заедно с производителя на екипите adidas, рекордьорът по титли в Бундеслигата, Байерн Мюнхен показа новите си тениски за домакински мачове за сезон 2016/2017 по време на гостуването си срещу Хановер 96 на 14 май 2016 г.
Новите екипи включват традиционните клубни цветове – червено и бяло. За първи път в историята, adidas поставя световноизвестните си 3 райета отстрани на тениските вместо на ръкавите. Тъмночервените хоризонтални райета оформят модерен и фокусиран върху лайфстайла дизайн на новия екип за най-успешния отбор на Германия. Известното мото на баварците "Mia san mia" (Ние сме това, което сме) е отпечатано на стилна яка, завършвайки перфектно екипа.
Като допълнение към червената тениска, Томас Мюлер, Дейвид Алаба и останалите, ще носят бели шорти и чорапи в червено и бяло.
Втората глава от историята на adidas и Ювентус, чието партньорство бе подписано миналата година и ще продължи до 2021 г., пък е белязана от раждането на новата тениска на марката за сезон 2016/2017, която се гордее с последната титла на отбора. Новият дизайн за домакински мачове изразява духа на Ювентус по иновативен начин, но остава верен на клубните традиции.
Милан също ще носи adidas през следващия сезон. Новият екип за домакински мачове на "росонерите" направи своя дебют на стадион "Сан Сиро" в мача срещу Рома.
Дизайнът на тениската е вдъхновен от дефиницията за отбора, дадена от самия му основател и създател Хърбърт Килпин: "Нашите цветове са червено, защото ние ще бъдем тим от дяволи, и черно, като страхът, който ще чувстват нашите противници". Дизайнът е разработен от тази първоначална визия, като акцентира върху специална графика, чрез която ярко червения цвят плавно се превръща в черен.