Ръвокодството на Челси обяви, че японският производител на автомобилни гуми "Yokohama" е новият партньор на клуба, чието лого ще стои на фланелките на играчите.
Новото сътрудничество ще носи в касата на клуба близо 55 млн. евро на година, като партньорството за поставяне на логото е второто най-доходоносно, сключвано от английски клуб.
Кандидати да поставят името си върху екипа на лондончани не липсваха, като най-настоятелни бяха от турските авиолинии, които в продължение на няколко месеца са предлагали различни форми на сътрудничество.
Собственикът на Челси Роман Абрамович обаче не останал доволен от сумата, която турският авиопревозвач е предложил - с близо 20 милиона по-малко от предложението на "Yokohama".
Със сключеното споразумение за носене на лого на фланелките, лондонският гранд минава по доходи своите конкуренти във Висшата лига Манчестър Сити, Ливърпул и Арсенал.
Вижте кои са осемте най-доходоносни сътрудничества, свързани с носене на рекламно лого върху екипите.