Най-доходоносните реклами върху екипите

Ръвокодството на Челси обяви, че японският производител на автомобилни гуми "Yokohama" е новият партньор на клуба, чието лого ще стои на фланелките на играчите.

Новото сътрудничество ще носи в касата на клуба близо 55 млн. евро на година, като партньорството за поставяне на логото е второто най-доходоносно, сключвано от английски клуб.

Кандидати да поставят името си върху екипа на лондончани не липсваха, като най-настоятелни бяха от турските авиолинии, които в продължение на няколко месеца са предлагали различни форми на сътрудничество.

Собственикът на Челси Роман Абрамович обаче не останал доволен от сумата, която турският авиопревозвач е предложил - с близо 20 милиона по-малко от предложението на "Yokohama".

Със сключеното споразумение за носене на лого на фланелките, лондонският гранд минава по доходи своите конкуренти във Висшата лига Манчестър Сити, Ливърпул и Арсенал.

Вижте кои са осемте най-доходоносни сътрудничества, свързани с носене на рекламно лого върху екипите.

Новините

Най-четените