Всеки мъж е наясно, че срещата за бира с приятели не е като срещата с някоя супернова звезда на сърцето ти, затова Heineken свърши страхотна услуга на кършещите ръце джентълмени с инсталацията The Legendary Date.
Това е роботизиран наръчник в градинка „Чайка" с най-важните приложения и елементи за това как една среща да започне перфектно - като звукът от отделяне на капачката на бутилка в ръцете на барман с десетгодишен опит.
Именно липсата на легендарни места за срещи в българските градове е една от най-често сочените от българските мъже причини за неувереност по време на среща с любимата жена. Това показа проучване на нагласите на мъжете у нас, проведено от Heineken в началото на годината.
На база на резултатите от допитването и последвала дискусия с известни български мъже, сред които Васил Гюров, Виктор Чучков и Димитър Павлов, като място за поставянето на дигиталната инсталация за срещи беше избрана градина "Чайка" на кръстовището на столичните улици "Гурко" и "Раковски".
Вчера над 500 души активираха инсталацията, изработена от 20 водещи български дизайнери, скулптори, програмисти и специалисти по роботика
Вдъхновена от кампанията на Heineken The Date инсталация пуска кратка мелодия и романтично осветление. Включването й става чрез специален софтуер, който се свързва с мобилното устройство на потребителя. Благодарение на безплатната Wi-Fi връзка той може да влезе в създадения за целта микросайт www.thelegendarydate.bg и да активира The Heineken Date Place.
Вградената уеб камера дава възможност процесът да бъде стартиран и наблюдаван дистанционно чрез предназначения за целта Facebook бутон на страницата на Heineken.