Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Масови оплаквания от българския all inclusive

Туристите са недоволни, а хотелиерите се оказват изрядни по закон
Туристите са недоволни, а хотелиерите се оказват изрядни по закон

Министърът на туризма Николина Ангелкова обяви, че голям дял от оплакванията на почиващите в България са насочени срещу all inclusive услугите.

Въпреки масовото недоволството на хората обаче проверките установяват, че хотелиерите всъщност не нарушават задълженията си по закон.

"Голяма част от оплакванията на туристите със сигнали към нас и Комисията за защита на потребителите бяха свързани с ол инлкузива. Навсякъде, където сме правили проверки с Агенцията за безопасност на храните, обаче е установено, че има необходимите сертификати и това, което се предлага, отговаря на всички изисквания и стандарти, както за качество, така и на изискванията от закона", каза Ангелкова в интервю за Дарик.

Тя обяви, че в министерството разполагат с анализи от големите туроператорски фирми, на базата на които ще се създаде нова регламентация за качеството на услугите в този вид туристически оферти.

"Ще анализираме нашите пазари и това какво се търси. Тогава ще можем да преценим кое е правилното решение, за да може България да запази позициите, които си извоюва това лято", каза Ангелкова.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените