Голям срив в мрежата на мобилния оператор Vivacom предизвика затруднения за множество потребители в страната тази сутрин.
От около 9:00 ч. тази сутрин клиенти на мобилния оператор сигнализират, че не могат да провеждат телефонни разговори или да използват мобилен интернет.
Сигнали за срива се появяват от цялата страна.
Проблемът бе потвърден и от самия оператор. На официалната си страница компанията заявява, че е възможно абонатите да изпитват временни затруднения при използването на мобилни гласови услуги и мобилен интернет.
Около 2 часа след началото на срива от Vivacom написаха, че услугите са възстановени и помолиха клиентите си да последват няколко конкретни стъпки, ако все още не успяват да звънят или да използват мобилните си данни.
"Ако все още изпитвате затруднения с използването на мобилни гласови услуги или мобилен интернет, молим да рестартирате своето устройство или да активирате и деактивирате самолетния режим. Това ще помогне за възстановяване на нормалната работа на услугите", пишат от мобилния оператор на интернет страницата си.
В съобщение до медиите от Vivacom казват, че техническите проблеми са следствие на софтуерна актуализация на мобилната мрежа, извършена от техен доставчик.
От мобилния оператор се извиняват за причиненото неудобство и заявяват, че работят за възможно най-бързо възстановяване на всички услуги.
••• Следващата новина от деня: