Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Беше очевидно, че се мразят. Те дори не искаха да се докосват"

Как Шарлиз Терон и Том Харди оцеляха от "Лудия Макс: Пътят на яростта" Снимка: Getty Images
Как Шарлиз Терон и Том Харди оцеляха от "Лудия Макс: Пътят на яростта"

Постапокалиптичният, безмилостен свят на филмите от поредицата "Лудия Макс" понякога е труден за гледане.

Оказва се, че е труден и за снимане, а участниците в снимките се чувстват също толкова изгубени в ада и лудостта, както и героите, които пресъздават. И също са на ръба на оцеляването.

Звездите на филма "Лудия Макс: Пътят на яростта" от 2015 г. - Шарлиз Терон, Том Харди, режисьорът Джордж Милър и хора от екипа проговарят в книгата "Кръв, пот и хром: Дивата и истинска история на журналиста от "Ню Йорк Таймс" Кайл Бюканън.

И от това, което споделят, става ясно, че снимките на филма, спечелил 6 награди "Оскар" и 375 млн. долара печалба, са били далеч от мед и масло, особено отношенията между Шарлиз Терон и Том Харди.

"Снимките бяха тежки", споделя Терон за продукцията в пустинята в Намибия в книгата, откъс от която е публикуван във Vanity Fair.

"Беше очевидно, че се мразят. Те не искаха да се докосват, да се поглеждат и да стоят един срещу друг, освен ако камерата не снимаше", обяснява редакторът на продукцията Джи Хюстън Янг за отношенията между Терон и Харди.

"Бях на режим оцеляване, наистина бях уплашена", казва актрисата, която изпълнява ролята на командир Фюриоса.

Снимка: YouTube

Атмосферата е напрегната от самото начало. Том и Шарлиз са коренни противоположности. Още от първия ден, когато те се срещат, напрежението се усеща във въздуха.

"Беше сякаш сме двамата родители на предните седалки на колата. Или се карахме, или бяхме ледени един с друг - не знам кое е по-зле, а останалите от екипа трябваше да се справят като децата на задните седалки. Не трябваше да се държим така, можехме да сме и по-добри", казва носителката на "Оскар".

Том е много провокативен, а Шарлиз - не, и в това беше проблемът, смята Рики Шамбург, първият асистент на оператора.

"Заради моя страх слагахме стени помежду си, за да се предпазим. Вместо да си кажем: Това е плашещо и за двамата, нека се държим мило един с друг. "Живеехме като героите си, по някакъв странен начин. Всичко беше въпрос на оцеляване", съгласява се и Шарлиз Терон.

Контрастът между двамата е огромен, почти невиждан от хората от екипа.

"С Шарлиз се работи възможно най-лесно. Казваш готови сме и тя пристига на площадката", казва вторият асистент на режисьора Саманта Макгрейди.

А Том е точно обратното - винаги закъснява. И той знае, че дразни Шарлиз.

Драмата настъпва при сутрешни снимки, за които на всички е ясно, че Том ще закъснее. Докато Шарлиз ще е там на минутата. Тя чака появата му в камиона War Rig, в който ще снимат. Три часа, без да излезе, без да отиде до тоалетната. Гримирана, в костюма, напълно готова за работа.

И когато той се появява най-накрая, тя изригва и започва да ругае. "Глобявайте го със сто хиляди долара за всяка минута, в която задържа екипа", крещи тя. Той чува и също започва да я обвинява, доближава се и казва: "Какво каза?".

"Той беше доста агресивен и тя наистина се почувства заплашена", споделя операторът Марк Гоелнихт.

Тогава Терон казва, че иска някой, който да я пази, защото не се чувства в безопасност. Така се появява продуцент - жена, който да е край нея през цялото време. Едва тогава Шарлиз се поуспокоява малко.

Самият Харди потвърждава, че се е държал по този начин. "Беше ми трудно да се справя, напрежението натискаше и двама ни понякога", споделя той. "Тя имаше нужда от по-добрия, вероятно по-опитен партньор в мен", допълва Том.

Режисьорът Джордж Милър описва филма като история за оцеляване, което определено дава и съответната нагласа и на двамата актьори.

Не знам някой, който да не избухна при тези снимки. Беше безумно и непоносимо напрегнато, казва и сценаристът Кели Марсел.

 

Най-четените