VIVACOM отчита общи приходи в размер на 432 милиона лева към края на първата половина на 2017 г. В сравнение със същия период на миналата година компанията постига увеличение в размер на 2,5 милиона лева.
През първата половина на настоящата година ръст на приходите се наблюдава както в мобилния, така и във фиксирания сегмент, като приходите за първо полугодие на 2017 г. възлизат съответно на 247 милиона лева от мобилни линии и малко над 174 милиона лева от фиксирани линии.
Компанията отчита и увеличен пазарен дял в сравнение с края на 2016 г. - 28,4%.
VIVACOM отбелязва ръст в общия брой абонати на мобилни услуги в сравнение с първото тримесечие на настоящата година, както и спрямо първото полугодие на 2016 г. Клиентите на мобилни услуги в края на юни 2017 г. са 3 135 000, докато през същия период на миналата година броят на клиентите в мобилния сегмент е бил със 72 хиляди по-малко. Приходите от абонат в мобилния сегмент остават стабилни, запазвайки тенденцията за растеж при ползването на данни - от 31% дял от средните приходи на абонат през второто тримесечие на 2016 г. на 35% за същия период на 2017 г.
Според доклада, компанията запазва лидерски позиции на пазара на фиксиран интернет с 452 000 абонати, както и на този на IPTV - с 426 000 абонати.
На пазара на фиксиран интернет VIVACOM се утвърждава като лидер, отчитайки постоянна тенденция към увеличаване броя на клиентите - от 444 000 абонати за първото тримесечие на 2017 г. до 452 000 в края на второто тримесечие. За сравнение, в края на същия период на 2016 г. броят на клиентите на фиксиран интернет е 411 000. Делът на абонатите на IPTV е 40% от общо 390 000 клиенти.
Към края на първото полугодие VIVACOM отчита инвестиции в размер на 84 милиона лева. От тях 76% са вложени в развитие на мрежата.