Логото на певицата Карол Джи ще краси екипите на Барселона в предстоящото дерби на Испания срещу Реал Мадрид.
От каталунския клуб съобщиха, че колумбийската изпълнителка ще е следващата звезда, която ще бъде представена на фланелките на футболистите като част от партньорството със Spotify.
Покрай спонсорския договор с музикалната стрийминг компания, на екипите на Барса вече изникнаха логата на Rolling Stones и на изпълнители като Дрейк и Розалия в миналите дербита.
Сега е ред на все по-популярната напоследък Карол Джи, която беше представена от клуба като най-слушаната латино певица в Spotify за последните четири години.
Нейното лого е във формата на сърце и ще се появи първо на екипите на женския отбор на Барселона в съботния мач срещу Виляреал.
На 21 април пък мъжете на Барса ще излязат с него срещу Реал на "Сантяго Бернабеу" в опит да съкратят преднината от 8 т. на противника си на върха в класирането.
Каталунците подписаха със Spotify през март 2022 г., а договорът е за четири сезона.
За този период "блаугранас" ще получат 280 млн. евро.