Френски сенатор се омъжи за партньора си

Първият френски сенатор, който сключва брак с партньор от същия пол, се нарича Люк Карвунас.

44-годишният сенатор-социалист и кмет на Алфортвил се омъжи за партньора си Стефан Експозито.

Съпругът на Карвунас също е политик - Експозито е началник на кабинета на държавния секретар по правата на жените Паскал Боастар.

Събитието беше уважено от присъствието на френския премиер Манюел Валс, кмета на Париж Ан Идалго, министри и съпартийци от Социалистическата партия на Франция.

"Нашето общество напредна много, равенството е за всички мъже и жени, а общественото мнение проявява разбиране за това, че всички имаме равни права. Но в едно напреднало общество е нужно и политиците да не прикриват предпочитанията си", коментира Карвунас преди месец пред Yagg.

"В Алфортвил всички жители знаят кой е моят партньор - от бабите до бизнесмените. Той участва с мен във всички официални мероприятия, защото сме двойка", обяснява той.

Франция разреши гей-браковете преди две години.

#1 Шрайка 12.07.2015 в 13:05:32

Да-а-а... Извратеняци има навсякъде. Особено във властта. Лошото е, че ни набиват в кратуните да приемем това за нормално.

#2 pixie 12.07.2015 в 13:36:49

Ей, верно, че новините свършиха, лято е, нищо не се случва. Даже и с горещата тема “Гърция“ нещата се закучиха и няма какво на живо да предават по въпроса от жизнена важност. Но колонката в дясно трябва да се напълни с нещо и хоп, “новина“ за гей сватба на никому неизвестен политик, че и френски! Страшна! Чакам информация-продължение за медения месец...

#4 Шрайка 12.07.2015 в 15:40:17

Палмичке, права си, на мен сексуалност няма да ми набият. За други не съм убеден. "Нормално", всъщност е това, което се приема от повечето хора. Вкуса, нравите и морала се възпитават. Обучаваме са на тях. И започваме да си вярваме, че са ни присъщи отвътре. Чувала си, предполагам, за "Прозореца на Овертон"? Е, аз си имам изградена представа за това, кое е "добро" и кое "лошо" (не твърдя, че е единствено правилната). И действам според нея. Понеже ситуацията в момента е, че ни дърпат силно само в едната страна, т.е. местят прозореца, аз започвам да дърпам силно в противоположната. За баланс (Трети закон на Нютон). Все пак, нали твърдим, че искаме демокрация? Имам право на мнение, както имам право и да го разпространявам.

#6 Алилуйщина 12.07.2015 в 18:09:19

Налагат ни сексуалност и то насилствено.Хората не го усещат,защото е постепенно.И то,по една нагла политическа присъда,подчертавам ПОЛИТИЧЕСКА /не обществена/. Преди години хомосексуализмът се наказваше със затвор, после само с принудително лечение, после започнаха да го смятат за нормален, напоследък започнаха рекламни гейпаради. Какво следва?Да стане задължителен ли! Няма открити данни за биологична или генетична причина за хомосексуализма. Биологическите фактори могат да играят ролята на предразположеност за хомосексуализма, но основният фактор е изборът на личността да се отдаде на хомосексуално поведение. Социалните и психологическите фактори имат огромно влияние за появата на хомосексуализма. Примерите включват проблеми в ранните семейни взаимоотношения, сексуална зависимост, насърчаване на модата от обществото да си хомосексуален. Когато политиците одобряват и насърчават хомосексуализма, разпространението му нараства/самата горе-публикувана информация е пример за това/. Проблемът не е в това, че хомосексуализмът е заразен/биологически/. Не, той не се предава по физиологичен път. Но съществува, за съжаление, и един друг вид хомосексуализъм – изкуственият, придобитият, културният – възникващ на базата на подражателството и на културното влияние. Причина за него е психологическият натиск, пропагандното въздействие, оказвано върху младата или неустойчива личност. Именно това е истинската причина на постоянното нарастване на процентния дял на хомосексуалистите в обществото.

#8 Ролинс 12.07.2015 в 19:13:51

"Френски сенатор се омъжи за партньора си" Това е новина само за обсебените от хомосексуализма като другаря Аплилуйщина. Останалите НОРМАЛНИ и МИСЛЕЩИ не се интересуват от това кой какво е решил да прави в СОБСТВЕНАТА си спалня.

#9 Дракон с кисело зеле 12.07.2015 в 20:25:26

Алилуйщина и Шрайка отново доказаха, че са малоумни олигофрени от класа. Еваларчицата.

#10 Шрайка 12.07.2015 в 21:29:02

Палмичке (Калинче), още първия път разбрах какво имаш предвид. Явно обаче аз не съм се изразил добре. Ако правилно съм разбрал, в твоето мнение се съдържат две основни тези. Първата е, че сексуалността на човека е заложена в гените му и не се влияе от фактори като средата в която живее, пропагандата или обществено мнение. На това отвърнах, че не съм сигурен дали е така. И ще се обоснова по-подробно впоследствие. Второто е, че в даден момент, едни или други аспекти от поведението на индивида се възприемат или отхвърлят от обществото. Неща напълно неприемливи в миналото, днес се почитат и обратното - норми на поведение в миналото, днес се считат за абсолютно неприемливи. С тази ти теза съм абсолютно съгласен и точно поради това пиша тук. Искам да се чуе и моето мнение, пък "каквото сабя покаже".

#11 Шрайка 12.07.2015 в 21:59:01

По първата ти теза, аз изредих три фактора за влияние - среда, пропаганда и обществено мнение (има и още). Относно средата - съмнение в мен се поражда поради множество други доказани зависимости между неща преживени в детството и последващото развитие на индивида. Например изживения побой и тормоз, поражда бъдещ насилник. Недобрите и не­пъл­но­цен­ни отношения родители-деца, пораждат неувереност и проблеми в бъдещите връзки на тези деца. Ако при же­на­та лип­са­та на вни­ма­ние, от стра­на на ба­ща­та, пре­чи в от­но­ше­ни­я­та с пар­т­ньо­ра, то при мъ­жа бли­зост­та с май­ка­та пре­чи да бъ­дат близ­ки с же­ни­те и чес­то се бо­ят от тях. Мога да изброя още множество подобни релации. Кое би ме накарало да приема, че има връзка между нрава на родителя и бъдещото поведение на детето, а да кажа, че такава няма при сексуалността? Ето и една статия, която разглежда по-подробно това: http://www.prozoretz.bg/1124.doc Други въпроси, които възникват у мен са свързани с поведението на подрастващите индивиди и мейнстрийм културата. Значи, оказва се, че външния вид, стила на обличане, начина на живот и поведението на някой музикален идол, кара цяло поколение да му подражава и да го възприема като догма, докато ако навсякъде се твърди, че хомосексуализма е "нормално поведение", "правилен" и "куул", то това не оказва влияние никому? Не кара никой да се държи така, да пробва? Значи, подражавайки на рап идол, започваш да се държиш гамененски, подражавайки на фолк идол, започваш да се държиш "освободено", но подражавайки на хомо идол, всъщност не му подражаваш? Защо приемаме, че втълпявания от медиите култ към слабите, води до множество нежелани последици, а не сме съгласни, че пропагандата на хомосексуализма, също може да води до такива? За общественото мнение. Твърди се, че в Древна Гърция норма на поведение са били хомосексуалните връзки "erastes - eromenos" или знатен мъж - юноша. Ако е вярно, то тогава значи ли, че всички младежи, стремящи се да се издигнат в обществото, са го правили защото са изпитвали сексуално влечение или са го правили защото това е било лесния начин? Т.е. искам да подчертая, че нормите в обществото, приемането на това, кое е правилно и кое не, оказва огромно влияние на поведението ни. За това и не искам да се приема за нормално хомосексуалното поведение, защото по този начин, то се разраства. Без значение по-какви причини. П.П. Не обръщай внимание на Потника (онзи с гнусния ник), той е на свобода поради грешките в здравеопазването ни. А пък за Дракона, от година насам имам чувството, че профила му е превзет от същия този Потник.

#12 Ролинс 12.07.2015 в 22:47:59

Шрайка, какво означава "хомосексуалното поведение", бе умнико По някакъв различен начин ли се държат тези с обратната хомосексуална ориентация? Аз си мислех, че те са като нас, а разликата е само сексуалните изпълнения в спалните им. Може би ти си контактувал повече с тях и имаш повече информация. Ако е така, моля те сподели ще е то "хомосексуално поведение" и с какво се различава от "хетеросексуалното поведение"

#14 Алилуйщина 13.07.2015 в 01:02:12

Дъ му се не види Palma,не осъзнаваш колко си права! Коментар-8 Само не се сещам, що политиците от „демократичните“ страни не се натискат за кривоглед- паради,наркоман-паради или парад на алкохолиците,ми правят някви гейпаради. Девиация на окото-кривогледство… например. “състояние, при което окото се отклонява в различна посока спрямо другото. Девиацията на окото може да се дължи на някое от следните заболявания и състояния: вродено кривогледство, придобито кривогледство, черепно-мозъчна травма, мозъчен тумор, мозъчен абсцес, мозъчен кръвоизлив, енцефалит, менингит, мигрена, хипертиреоидизъм, множествена склероза, миастения гравис, мозъчен инсулт, тромбоза на кавернозния синус, захарен диабет, орбитален целулит и други” Много са факторите които могат да отклонят зрителния анализатор от нормалното му развитие.Навременното откриване, правилното и системно лечение водят до функционално излекуване при голям процент от децата с кривогледство. Алкохолизъм,наркомания,педофилия, склонност към насилие, склонностите към суицидни действия, самоубийства, убийства, хомосексуализъм са девиации. За този тип антисоциално поведение са създадени клиники,затвори, въведени са терапии и закони/друг е въпросът къде и как се спазват/. А хомосексуализма удивително, не се лекува /а може,има доказателства/. -Хомосексуализма девиация ли е? -Защо хомосексуализма е изключение от тези всички девиации? -Как,по-какъв начин бе изваден/хомосексуализма/от списъка на девиации през 70-те на миналия век? -Хомосексуализма лекува ли се ? -Как така хомосексуалистите не се размножават, но стават все повече и повече? -Педофилията девиация ли е? -Защо където върлуват хомосексуалистите на почит идват и педофилите? -Сега в момента политиците,ако спретнат един педофил-парад,какъв би бил обществения отзвук? -Какъв би бил общественият отзвук /за педофилия/след 15-20г.когато девиацията хомосексуализъм се възприеме за нормалност? -Тогава ще се спори ли/за педофилите/,че те „Просто го усещат“? Макар че, ТЕ педофилите още от сега предявяват претенции за някакви права,защото видиш ли „Просто го усещат“ Ако не знаеш отговорите,то би опонирала пак със сигурност. А ако го направиш,щи дам не два,а цели пет лева е така,за едната ти безумна смелост. п.с. „Алелуйщина, ти вярвав ли в Бог?“ Бог-религии, Робовладелски строй ,Феодализъм,Колониализъм,Капитализъм,Националсоциализъм,Комунизъм, Демокрация и т.н. В момента е модерна Демокрацията. Palma Kaktusova,ти вярваш ли в Демокрацията

#16 pixie 13.07.2015 в 08:10:44

Palma, и аз нямам проблем със сексуалната ориентация на хората. Всеки да харесва каквото иска и да спи с когото иска. Но това, че някакъв политик, пак повтарям, никому неизвестен, се е оженил/омъжил за партньора си, не може да е новина, на която да се обръща внимание, не виждам защо изобщо е новина. Не виждам причина да ни се поднася като информация, тъй като по никакъв начин не ни засяга нито пряко, нито косвено, нито пък е поучително или има смисъл някой да го знае.

#17 Алилуйщина 13.07.2015 в 10:02:40

Правилно pixie! В света няма начин,да няма кривоглед политик. Някой знае ли кой е?

#18 Алилуйщина 13.07.2015 в 10:10:51

Palma Kaktusova Така и предполагах,спечели си петте лева,само трябва а ми кажиш къде да ги пратя. "Капацитетът" да определя девиации/хомосексуализъм/ не е мой,а на "Нюйоркската медицинска академия"Когато през 1963г. заявява че… „Хомосексуалността действително е болест. Хомосексуалистът е индивид с нарушения в емоционалната сфера, неспособен да формира нормални хетеросексуални взаимоотношения“ Познай как е отменено това нещо? Дали вярвам в Бог? Отговорих,явно твоят „капацитет“ не го схваща. Представих подредба от класи, системи на устройство на човешкото общество.През всеки един период от тях,хората са карани да вярват в поредната система/идеология/ за времето си.Сега наред е Демокрацията,ТРЯБВА да "вярваме" в нея.И винаги ще си останат хора,вярващи в отминалите,предишни. „дали вярваш в Бог? „ има същият отговор, както „дали вярваш в Демокрацията“ всичко зависи от т‘ва , КАК са обработени хората да„ го усещат“ А най-лошо е когато хората „Просто го усещат“ и в изобилие от „Демокрация“ едни ИМАТ право да „усещат“,а други НЯМАТ право да изразят своя усет.

#20 Алилуйщина 13.07.2015 в 11:57:29

Пет лева не са пари,а ирония на твоя „капацитет“ Не давам линк с цел-препратки към статии,цитирал съм информация,липсваща У „капацитет“ за пет лева.И то не за друго,ами щото според теб,аз…„Не си капацитет в сферата“,за т‘ва ползвам други,които са. Дано,не съм те засегнал с някои правдини. Лек,свеж и приятен ден от мен!

#21 паяка 13.07.2015 в 15:55:49

1/3 - хомосексуалисти, 1/3 - мекопишковци и около толкова също е плахата надежда да са нормални хора. Това е в управата на Западна Европа. Сега ще прочета малко и коментари.

Новините

Най-четените