От дълго време насам се спекулира какъв ще бъде десетият и последен филм на сценариста и режисьор Куентин Тарантино.
Към момента за бъдещия проект е ясно единствено и само, че ще се казва The Movie Critic ("Филмовият критик") и ще разказва историята на филмов критик в Калифорния от 70-те.
От изданието Deadline обаче вероятно знаят малко повече за това кой ще участва. Според техни информации не кой да е, а самият Брад Пит ще се включи в последния филм на Тарантино.
Двамата се познават отлично и имат достатъчно опит в съвместната работа, като досега са работили заедно в три филма. Запознават се още през 1993 г. в "Истински романс", където Тарантино е сценарист.
По-късно Пит участва с главна роля в "Гадни копилета" от 2008 г. и десетилетие по-късно взима "Оскар" за поддържаща роля в "Имало едно време в Холивуд" от 2019 г.
Няма как да знаем какво участие би имал Пит в The Movie Critic, но то едва ли ще бъде незначително, имайки предвид отношенията между двамата. Тарантино неведнъж го е определял като "една от последните останали филмови звезди на големия екран".
Въпросът е, че Пит със сигурност ще бъде зает в голяма част от тази година. В момента той се е заел със спортната драма за Формула 1 на режисьора Джоузеф Косински.
Спекулации за това какво ще представлява The Movie Critic има от поне 4-5 години. Тарантино винаги е бил оскъден в даването на детайли и едва през май миналата година си позволи да каже малко повече по време на филмовия фестивал в Кан.
Там режисьорът споделя, че действието ще се развива през 1977 г. в Калифорния, а цялата история е вдъхновена от "човек, който наистина е живял, писал е ревюта на филми в порно списание, но никога не става известен."
Отново според Deadline, става въпрос за времето, когато Тарантино е бил тийнейджър и работата му е била да зарежда вендинг машини за списания.
"Всички останали неща бяха твърде гадни за четене, но все пак имаше един порно парцал с наистина интересна филмова колонка", казва той пред журналиста Баз Бамигбой.
Очевидно във въпросното списание е имало филмов критик със специфичен и хаплив стил на писане, който е явно е допаднал изключително много на Тарантино, че да направи цял филм покрай него почти пет десетилетия по-късно.