Една от най-скандалните рекламни кампании тази година определено идва от областта на модата. И този път не става дума за анорексични модели, а за нещо много по-естествено: реални двойки, които са снимани как правят секс.
За да рекламира новата си колекция нюйоркската модна марка Eckhaus Latta наема корейският фотограф Хеджи Чин, който снима истински двойки в истински сексуални пози.
Кампанията се движи много близо до ръба на порнографията, с тази разлика, че интимните части на партньорите са замъглени.
Eckhaus Latta е марка за ежедневено и стрийт облекло, известна с унисекс дизайна на своите дрехи, както и с модели, които намира по улиците.
Новата рекламна стратегия разчита на онлайн публикации в социалните медии като Instagram и Тwitter. Още по-скандалното е, че при снимките на двойките, които правят секс, нямат значение полът, цвета на кожата и възрастта.
Eckhaus Latta SS17
Photography by Heji Shin
View the campaign at https://t.co/iTpMflnKBJ pic.twitter.com/zNQjUk8WwO
— ECKHAUS LATTA (@ECKHAUS_LATTA) 30 март 2017 г.
Eckhaus Latta SS17
Photography by Heji Shin
View the campaign at https://t.co/iTpMflnKBJ pic.twitter.com/gcxJXKfxLi
— ECKHAUS LATTA (@ECKHAUS_LATTA) 29 март 2017 г.