Мтел смени рекламната си агенция със Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на Мтел. Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi&Saatchi, BBDO, McCann Erickson - София и „The Smarts", които бяха рекламна агенция на Мтел от 2014 година досега.

От Мтел посочват, че основен фактор при избора на рекламна агенция са били предложените цялостни стратегически решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса. Амбицията на двете компании е да работят в тясно сътрудничество, създавайки партньорство от нов вид и предизвиквайки утвърдените представи за ролята на рекламата и рекламните агенции.

За тази цел Saatchi & Saatchi ще създаде специализиран екип от български и международни професионалисти, за да отговори на големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на компанията за предлагане на все по-качествени телеком услуги на всички свои клиенти.

Webcafe разполага и с информация кой ще бъде творческият директор в Saatchi & Saatchi, който ще отговаря за Мтел. Това е англичанинът Бари Бранд. Той има над 25 години опит в рекламната индустрия и развитието на брандове от Великобритания до Обединените арабски емирства. Той вече пусна и снимка от София в Instagram профила си.

You can't leave this room without one. #saatchibulgaria #saatchi

A post shared by Barry Brand (@barryinbeirut) on Apr 20, 2017 at 11:54pm PDT

 

„За нас ролята на творческата агенция не е на обслужваща и това е една от причините ние да преценим, че ни трябва бизнес партньор с разбиране за потребителя и много идеи, който да ни помага не само в чисто творческото "преразказване" на нашите продуктови оферти и проекти, но и в целия бизнес процес", коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации" в Мтел.

„Ролята на Saatchi е не просто да създава реклами: ние даваме на клиентите си работещи творчески решения на реални бизнес проблеми. Ето защо сме изключително развълнувани от възможностите, които партньорството ни с Мтел предлага. В днешния свят на тотална свързаност и бързо развиващи се технологии, комуникацията на бранд като Мтел не може и не трябва просто да говори на хората. Тя трябва да е част от преживяването, начало на диалог между страните, реална добавена стойност в живота на хората", коментира Георги Гавазов, управител на Saatchi & Saatchi.

Сред останалите големи клиенти на Saatchi & Saatchi са Lidl, Загорка и Audi.

Новините

Най-четените