Рекламата на Diesel, която възпя несъвършените тела

Рекламите на модни брандове рядко си позволяват да обръщат внимание на недостатъците на човешкото тяло. Дума да не става за смесването им с елементи на присмех.

Diesel обаче комбинира точно тези две съставки в нов клип със стилна, енергична и свободолюбива естетика.

Рекламата започва с историята на самоуверен млад мъж, който за свое нещастие е роден с чифт огромни, стърчащи уши. Решава да поправи недостатъка си, като се подлага на експериментална операция по редукция на ушната мида. И така - вече отговаря на всички стандарти на привлекателността.

С новия си външен вид, героят се запознава по случайност с момичето на мечтите си. След неминуемата свръхдоза целувки, страсти и ласки двамата се озовават в родилния дом и посрещат на бял свят първото си дете.

В този момент гордият татко изпада в шок, когато вижда, че момченцето му се е родило с гигантски нос.

Времето спира и ни връща към началото, но този път в главната роля не е Той, а Тя - момичето-мечта на главния герой, което също като него се опитва да прикрие срамния дефект с пластична операция. Двамата всъщност имат много повече общи черти, отколкото са осъзнавали при първата си среща.

Финалният кадър показва как щастливото семейство върви ръка за ръка по посока на залеза, със симпатично усмихнато момче, наследило големия нос на майка си и ушите на баща си.

Клипът определено се отличава от останалите произведения на рекламното изкуство за модата просто защото си позволява да се пошегува за своя сметка.

Видеото с продължителност 1:30 минути следва началото на кампанията, която беше открита в края на 2017 г. Всеки от героите в нея страдаше от определен дефект - твърде объл ханш, твърде плосък бюст, твърде лоша кожа или твърде буйни вежди, скоби на зъбите, кривогледство и т.н.

Слоганът на кампанията е "Go with the flaw" - игра на думи с омофоните flow / flaw, при която изразът "Остави се по течението" звучи като "Заложи на дефекта".

Новините

Най-четените