Всички сме учудени...

Типичното за Балканите - и България. Манталитет, според който жената е или мадона, или блудница. 

Няма средно положение. Няма човешки, личностни измерения. Няма лутане, търсене, спъване, падане и ставане. Има само плакатни клишета. 

И така животът от нея много бързо е изваден. Дори без да я убиваш, ти я обездухотворяваш - а това е убийство наум. 

Това, което е позволено на мъжа - да пие, да се весели и да сваля жени по заведенията - не е позволено на нея. Тя не може да го прави. Ако пък го прави - сама си проси неприятности. И някак си дори на приличните хора им е позволено всичко с нея. 

Може би смятате, че в тази парадигма не влиза убийството? Грешите, то е само количествено прекаляване с тези качествени характеристики на поведение. На същата скала е. Само че е по-нататък по оста, по която повечето ориенталски мачовци се движат всеки ден в напълно приличните си животи. 

И понякога дори на думи се приближават опасно близо до екстремната стойност. А после следва общонационално издирване

#36 Bobby_gBG 24.07.2011 в 14:53:28

greenstreet | 24.07.2011 13:40 Боби, много мъже изобщо не разбират от женски сигнали и ги четат, особено ако са пили, така както на тях би им се искало. Дори и на най-неустоимите, и на най-великите от нас ни се е случвало да разберем грешно поведението на жените. Не оправдавам тези, които се възползват от това наше незнание с една или друга цел. Но и ти не търси оправдание за сексуалното насилие - няма оправдание. ----------------------- Да няма оправдание, ама и тъпите кифли като се държат с мъжете както преди стотици години, когато жената е била изцяло издържана от мъжа и само за украса/секс и домакинска работа, да не се учудват че когато в наши дни когато са равни по права се държат по същия начин, то и мъжете се държат с тях така ,както са се държали с тях преди стотици години - като с вещ която купуват и продават, и която предоставя "услуги" срещу заплащане - било в пари или натура. А и като един мъж няколко пъти така различни жени първо са се умилквали, после са се дърпали когато стане сериозно, ама накрая пак са се давали, независимо колко пъти са казали "не", ако е по-тъпичък и като е свикнал винаги да пускат независимо колко пъти е било "Не"-то ще си продължи докрай, без ни най-малко да му направи впечатление че този път не-то е искрено... Но така или иначе всичко това е като в една безкрайна порочна спирала, дето причината е следствие, а следствието става причина за следващата простотия... И така накрая всички са виновни че се държат като задници...

#37 Josephin 24.07.2011 в 15:10:32

Блестяща статия Поздравления за Авторката и учителката й по психология ;) Всеки, който има съвест, ще намери какво да научи от този текст. За всички, чиито майки са липсвали във важните им моменти или по други причини са пропуснали да научат синовете и дъщерите си на елементарно себеуважение, въздържание, търпение и необходимо лишение (защо пък не, не всичко, което хвърчи ТРЯБВА да бъде изядено точно от теб и то на момента, ами ако е отровно?!), та - за тях е тази тъжна, грозна и поучителна история... може би трябва да го чуете от чужд човек, за да повярвате. За Яна и изнасилвачите й вече е късно. Само си помислете, как се живее с мисълта, че си убил човек. Колко време ще се укриваш... от себе си? - цял живот! Докато дишаш няма да можеш да се побираш в тялото си, защото се мразиш. Можеш да кажеш "майната му на общественото мнение", но не можеш да кажеш "майната" на себе си.

#38 My Majesty 24.07.2011 в 16:20:37

До Bobby_gBG: Хората и животните се различават по това, че ХОРАТА трябва да могат да контролират инстинктите си. Както и да се е държала една жена, това не е повод да я изнасилиш и убиеш. Можеш да си съставиш лошо мнение за нея, можеш да я причислиш в графага "кифла" или уличници, но не и да я изнасилваш или убиваш. Всеки ден ние волно или неволно разочароваме или нас ни разочароват , но това не означава, че трябва да започнем да се избиваме. Много пъти съм писала под други статии, че един от големите проблеми на българина като цяло е, че той не може и не иска да се контролира и да носи отговорност за постъпките си.

#39 Shash 24.07.2011 в 16:24:50

Боби, а на теб като ти откажат секс, какво правиш? Изнасилваш ли? Или направо убиваш, може би?

#40 Белия татко 24.07.2011 в 16:25:01

Много си права, Май Маджести. Не иска да се контролира, ама умира да контролира другите и да им казва как да се държали. Просто не мога да повярвам какви отрепки, които се смятат за мъже, коментират тук.

#42 Bobby_gBG 24.07.2011 в 16:57:58

Много пъти съм писала под други статии, че един от големите проблеми на българина като цяло е, че той не може и не иска да се контролира и да носи отговорност за постъпките си. ---------------------------------- Еми колкото носят мъжете, толкова и жените. Натурата е надарила мъжете с мускули и мислене с долната глава. Жените като не се съобразят с това нещо... Пак повтарям не одобравам изнасилване/убиване по никакъв начин, но ти като си бил прецакан 10-20-30 пъти от лакоми за пари кучки почваш да действаш по друг начин спрямо жените. Аз просто такива като ги усетя ги зарязвам даа си правят каквото искат, не могат да ми издоят парите, ама не всеки има мозъка да се контролира като се напие.

#44 Оня Дето Го Трият 24.07.2011 в 18:43:39

Чакайте сега, дайте да се разберем! Никой от нас тук не е извършвал изнасилване и не знаем подбудите и усещането какви са! Значи сме горе-долу някакви нормални мъже в това отношение... Авторката обаче има железна теза - нищо че някой е нормален, щом е българин (балканец), в него непременно се крие изнасилвач, изрод, чудовище, изверг Бягайте далече момиченца, всеки БГ-мъж е опасен, то му е в манталитета! Точка. Край. Присъдата е произнесена! Стрували си изобщо да коментираме такава простотия? А Белия татко май си пише коментарчета колкото да се хареса на дамите тук....обаче ние ги знаем такива - щом е нормален българин, значи е скрит изнасилвач и изверг и той също!

#45 Белия татко 24.07.2011 в 19:04:30

Ми глей ся, Оня, аз пък друго разбрах, не това, което ти си разбрал. Аз разбрах, че под нормална външност на интелигентен човек може да се крие кисел ориенталец. Разбрах, че според авторката жените никога не си заслужават изнасилването и убийството, както и да се държат. И честно казано изобщо не се почувствах обиден от това. Защото като ви чета коментарите, все повече се съгласявам с нея. А пък аз си знам какъв съм и не мога да се почувствам засегнат от такава теза. И повтарям за сетен път - не искам на никого да се харесам. Аз си семеен мъж и тук просто си обсъждам разни темички, които са ми интересни. Има едно нещо, което се нарича синдромът на Хитлер - подозираш другите в това, което ти им мислиш. Ти да не би..., а? Я по-ийзи и стига си се разпознавал само в лошите герои. Я покажи на какво добро и благородно си способен. Да бе, верно. Ти защо се разпознаваш все в лошите и се държиш отбранително, пък аз никога не го правя? На какво ли се дължи?

#46 Edelvais4e 24.07.2011 в 19:08:04

Авторката заслужава да бъде дадена под съд, защото нарича баща ми, дядо ми, гаджето ми, всичките ми приятели убийци. Как не те е срам бе момиче, срам ме е, че има жени като теб, всъщност ти не си жена, а нещо доста далечно от хомо сапиенс. Срам!

#47 amiga 24.07.2011 в 19:11:53

Съгласна съм, че да отидеш в дома на някой мъж и даже да пожелаеш да преспиш у тях си е откровен намек за секс и не е редно, ако гостенката няма такива намерения, да подвежда така своя домакин. Разголените дрехи, флиртуването и почерпките обаче не смятам, че трябва да се тълкуват по същия начин. Всички искаме да сме привлекателни и се радваме на комплиментите, които получаваме заради външния си вид. Но да търсиш внимание, не означава, че искаш да те нападнат или изнасилят. Колкото до флирта, това е част от общуването между половете. Какво лошо има в това да проявиш интерес към някого и да му покажеш, че го намираш атрактивен – повдигаш му самочувствието, подобряваш му настроението, а той от своя страна, прави същото за теб. По въпроса с почерпките, смятам, че зад постоянните оплаквания на някои мъже от меркантилните жени прозира тяхната собствена пресметливост. Казват си: „Тая е лесна, ще я черпя нещо и ще се уредя.” Но гарантиран секс срещу заплащане предлагат само проститутките. Проблемът на някои мъже е, че не могат да си позволят техните тарифи и гледат да минат тънко – с едно кафе, питие, а някои са щедри до там, че даже да нахранят някоя жена . И представете си разочарованието на господина, когато накрая тя благодари любезно и се прибере сама! Забелязвате ли, че никой от онеправданите мъже не казва „аз наистина я харесвах, чувствах се добре с нея, мислех, че между нас може да се получи нещо, а се оказа, че тя само искала да ме използва”. Не, за такива сантименталности и дума не може да става. Тъй че преди да обвинявате жените в интересчийство, замислете се вие с какво сте по-различни. Ако искате правете подаръци, ако искате плащайте сметки в заведенията, сами си решавате, никой не ви кара насила. Но не се заблуждавайте, че заради един букет или коктейл, някоя жена е длъжна да си легне с вас. Но явно много от вас го вярват, за което искрено ви съчувствам. Какво ли мнение трябва да имаш за себе си, та да смяташ че една жена няма да те предпочете понеже си готин, забавен и мил, а само би се прежалила да си легне с теб, понеже е много закъсала за пари...

#48 Архангел 24.07.2011 в 19:12:10

greenstreet | 24.07.2011 14:45 Архангел, ахуаху е един малък долен фашист. И ти ли? Ей с такива виждания се става Андерш Брайвик! Бесен ... Е хайде сега де! за някакви 90 човека ли сте?По време на втората световна война нерядко за загивали по 100 000 души за ден-два вие пищите тука за някакви си 90... Моля без малодушие!

#49 boby 24.07.2011 в 20:22:19

Моля авторката да обясни какво точно има предвид под "Особено по тези географски ширини."? В Англия изнасилени и убити жени няма? В САЩ изнасилени и убити жени няма? Мога да ти пращам линкове като този до утре сутринта: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-gloucestershire-14166923 защото убийци има навсякъде, а не само по тези географски ширини!

#50 boby 24.07.2011 в 20:23:27

Опа грешка в линка, този е верния: http://www.dailymail.co.uk/news/article-561291/Drunk-boys-13-16-raped-murdered-woman-dumping-body-river.html

#51 Оня Дето Го Трият 24.07.2011 в 20:27:44

Бели тате Ма то не остана място за положителни герои бе пич Разбрахме че една пияна жена да има на улицата ти лично ще я занесеш на ръце до тях...докато другите балкански субекти по дефиниция ще те гонят да я изнасилят Какво да правиме сега, мястото на положителния герои е заето И аз не се разпознавам по никой начин в статията, но авторката си тълкува един нещастен случай както на нея си и изнася, плещи откровени глупости, а ти мазно и пригласяш....незнам кой точно от двамата ми е по-неприятен Ама нека бъдем положителни викаш...

#52 fALLEN 24.07.2011 в 21:47:11

архангеле, бате, стегни се бе! как ново момиче ще ти спи в леглото и нищо няма да стане? дърпа ли се? гепваш и парцалите и барабар с тех я изритваш да се облича пред входната ти врата. лесно е, и много разтоварващо, предполагам. правил съм същото нещо с жени, с които сме ходили дълго време и сме се ебали като животни. не виждам никаква причина да не го направи преебан мъж...

Новините

Най-четените