Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Изненади с мнооого силикон

Изненади с мнооого силикон

Холандската телевизионна машина за пари "Биг Брадър" се завръща за девети пореден път на български екран. Не само че формата му е ВИП-аджийска, но и сезоните са два, един след друг.

След като последното излъчване на "всевиждащото око" премина под наслов "Фемили" през 2010 г., последваха почти две години затишие. Но сега с пълна сила ще ни сполетят съзвездия от знайни и незнайни личности с претенции за известност.

Продуцентите на "Вип Брадър", както и предните осем пъти, обещават сезонът да е различен, изпълнен с изненади и неочаквани обрати, които да задържат колкото се може по-дълго време зрителя пред екрана.

Изненади този път определено има - поне две и то с мнооого силикон. Русата сексбомба на Америка, спасилата много плажуващи и взела дъха на милион пъти по толкова зрители - Памела Андерсън, влиза в къщата на "Големия брат".

Памела е приела да се присъедини към родния т.нар "елит" след дълги уговорки и телефонни разговори. Необходимо е да се отбележи, че русата гърла би следвало да се вълнува от посещението си в милата ни родина, а не от участието си в самото предаване, защото Андерсън вече е била част от подобни шоута. Тя се подвизаваше последователно като гост във Великобритания, Индия и Австралия, а в момента влиза в 15-тия пореден сезон на "Dancing with the Stars".

Госпожица Андерсън обаче не беше първата презокеанска изненада, която продуцентите на най-гледаното реалити шоу в България бяха подготвили на зрителите. Кампанията за предаването започна да набира скорост около пристигането на Лейди Гага в София. Тогава победителките от третия сезон на "Биг Брадър" - очарователните за едни и потресаващи за други Вяра, Надежда и Любов, се превърнаха в тризначки на певицата.

Тяхната мисия беше преди всичко да предизвикат интереса на "майката чудовище" към реалити формата, за да започнат преговори за нейното участие. Същевременно, феновете се снимаха на поразия с новите три-Гага-значки, за да закачат снимките си в социалната мрежа и евентуално да отидат на концерта на новата поп икона.

Ако си мислите, че всичко американско свършва дотук, продуцентите на "VIP Брадър" са ви приготвили и още. След Гага и преди Памела на специално състезание във Варна се появиха Спайдърмен, Супермен, Жената Котка и бащата-мечта Дарт Вейдър.

Американските герои от комикси, филми и Паметника на Съветската армия носят маски и костюми, а скритият замисъл на тяхното доста комично появяване в рекламите за новия сезон на предаването е, че всеки може да си свали маската и да се превърне в друг човек.

И докато жената котка се спъва и пада по стълби, а Дарт Вейдър се е преобразил в лигав хлапак, екипът на "Големия брат" цели да свали маските на всички участници, които ще влязат в къщата тази година. Доколко е възможно да покажеш подобни личности без грим и прическа, е безкрайно спорен въпрос, на който и предните издания не отговориха.

Всички, които този път са казали заветното "Да" на Брадъра имат специални изисквания, както към храна и напитки, така и към обзавеждане на къщата. Типично по българо-американски, ще има корнфлейкс, кола, енергийни напитки и много други екстри, познати и непознати на широката аудитория.

Докато зрителите в България и телевизионният й пазар са отправили вперен поглед в гостите от Америка, навиците на потребителите зад океана отдавна са започнали да се сменят. "Биг Брадър" и производните му са изгубили силата си и постепенно отстъпват място на сериалите и филмовите продукции.

Не, че някога Холивуд е спал, но пазарът на Запад прелива от нови серийни филми и поредици минисериали. Повечето от новите поредици, макар да залагат на познати лица, не издържат повече от един сезон.

Модата да следим живота на някого, заедно с възходите и паденията му, отмря и в България точно през 2010 г., когато реалити форматът загуби силата си на телевизионния пазар. Изправени в пряк двубой, сапунките успяха да надделеят, но като че са на път да поведат нова битка с телевизионните реалности. Първият мач от шампионата предстои да се случи на 16 септември, когато родни и чужди звезди ще огреят домовете ни през телевизионните екрани.

Сега вече спокойно можем да отговорим на някогашния въпрос на Тодор Колев: "Как ще ги стигнем американците?" съвсем лесно: Те сами си идват при нас... за да ги наблюдаваме.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените