Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Български звезди срещу тестването на козметика върху животни

Катерина Евро, Силвия Лулчева, Силвия Петкова, Силвия Стойчева, Мона Гочев и Иван Тишев се включиха със своите домашни любимци в глобалната кампания на The Body Shop срещу жестокостта към четириногите
Катерина Евро, Силвия Лулчева, Силвия Петкова, Силвия Стойчева, Мона Гочев и Иван Тишев се включиха със своите домашни любимци в глобалната кампания на The Body Shop срещу жестокостта към четириногите

В началото на лятото една добра кауза обедини най-големите български звезди. Актрисите Катерина Евро, Силвия Лулчева, както и звездите от хитовия български филм „Революция Х" Силвия Петкова, Мона Гочев и Иван Тишев, се обявиха срещу тестването на козметика върху животни.

Катерина Евро

Всички те се присъединиха към глобалната кампания на The Body Shop и Cruelty Free International, която призовава да се сложи край на жестоките експерименти върху четириноги в световен мащаб.

За да подкрепят инициативата, българските звезди символично вързаха шалче на своите кучета и котки с надпис „I am forever against animal testing".

Кампанията „Forever Against Animal Testing" настоява за забрана на тестването на козметика върху животни навсякъде по света.

Инициативата се стреми да събере над 8 млн. подписа в петиция, която да бъде представена пред Общото събрание на ООН. Крайната цел е да бъде приета международна конвенция, с която нехуманната практика да бъде прекратена завинаги. Всеки може да подкрепи каузата на адрес https://www.foreveragainstanimaltesting.com/page/9986/petition/1

В България кампанията получи голяма подкрепа не само от звездите, популярни от екрана, а и от известни блогъри и бюти експерти.


Мона Гочев

В нея се включиха Мария Илиева от La Martinia, Ивана Александрова от Dream of Joe by Ivana Aleksandrova, Пирина Воденичарова от Empirina, Елена Дойнова от Maquilab, Адриана Ангелова от My Beauty Madness, фотографите Изабел Басмаджиян и Цветелина Копчева, както и гримьорката Силвия Стойчева.

The Body Shop е първата международна козметична марка, която подкрепя такъв тип инициатива. „Искрено вярваме, че никое животно не заслужава да бъде наранявано в името на козметиката и че тестването върху четириноги е жестоко и ненужно.

Затова с неправителствената организацията Cruelty Free International си партнираме в най-голямата и най-амбициозната кампания, която цели забрана на тестването на продукти и съставки върху животни", казва Джеси Макнийл-Браун, старши мениджър Международни кампании и корпоративна отговорност в The Body Shop.

През 2013 г. The Body Shop и Cruelty Free International с общи сили успяват да извоюват забрана за тестването на продукти върху животни в Европейския съюз.


Но това не е достатъчно, защото много четириноги по целия свят продължават да страдат. Все още 80% от държавите позволяват опити върху най-беззащитните същества. В световен мащаб всяка година за тестването на козметика се използват повече от 500 000 животни, а много от тях умират или остават осакатени.

 

Най-четените