Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Домашните любимци инфлуенсъри, които вероятно печелят повече от вас

Въпреки че не могат да кажат нито думичка, те са супербогати Снимка: iStock
Въпреки че не могат да кажат нито думичка, те са супербогати

Те са богати, влиятелни и имат десетки хиляди последователи в социалните мрежи.

Не, не говорим за клана Кардашиян или за някоя холивудска знаменитост, а за домашните любимци инфлуенсъри.

Въпреки че не могат да кажат нито думичка, тези четириноги печелят повече от доста хора по света.

Чрез тези животинки брандовете продават всичко - от по-банални неща като котешка и кучешка храна и аксесоари за домашни любимци, през мляко, ядки и други "човешки" храни, та чак до бебешки дрехи и шапки.

Котките и кучетата инфлуенсъри са и желани гости в телевизионни предавания, филми и музикални видеоклипове, за което, разбира се, също получават хонорари.

А някои са толкова популярни, че собствениците им са ги превърнали буквално в отделна марка, която са патентовали.

Ето кои са някои от най-влиятелните животни инфлуенсъри из социалните платформи:

Jiffpom

Той е померанец - порода, която едвам достига 3 килограма в зряла възраст, но е и сред най-известните кучета в интернет. Jiffpom e толкова сладък, че мнозина спекулират, че всъщност е плюшена играчка, която представят за истинско кученце.

Кученцето има почти 10 млн. последователи в Instagram, продава календари и тефтери със своя образ и държи два световни рекорда на Гинес.

Смята се, че за някои постове Jiffpom или по-точно собствениците му получават до 19 хил. долара. Померанецът рекламира аксесоари за кучета, бебешки принадлежности и дрешки и какво ли още не.

Don't Stop Meowing

Този Instagram акаунт проследява живота на Карийм, приятелят ѝ и техните три котки.

Животът с една котка е достатъчно вълнуващ, а с три, както виждаме, се превръща в истинско приключение, което наблюдават 1,5 млн. последователи в социалната платформа.

Котките на Карийм и нейния партньор им докарват и прилични доходи, защото за някои публикации двойката получава по 9 хил. долара. Тук говорим за реклама на котешки лакомства, котешка козметика и аксесоари като четки и чесала.

През останалото време трите котки просто са себе си - правят лудории, които Карийм запечатва с камерата си.

Tucker Budzyn

Тъкър е голдън ретривър от Мичиган, който има страст към разходките по плажа, игрите във вода и слънчевите очила.

Кучето има 3,3 млн. последователи, които наблюдават лудориите му. Тъкър вече се превръща и в опитно рекламно лице (или по-скоро муцуна) на куп продукти, сред които формички за сладки, маша за коса и кучешки каишки.

Той има и собствена линия продукти за кучета с неговото име като бандани и папийонки за малки и по-големи породи.

В профила на Тъкър все по-често започва да се появява и сина му Тод, който върви по стъпките на баща си в инфлуенсърството.

That Little Puff

Тази котка е сред наистина най-добре печелещите домашни любимци инфлуенсъри.

В Instagram тя има 2 млн. последователи, но в TikTok феновете ѝ достигат вече почти 30 млн. That Little Puff получава впечатляващите 26 хил. долара на пост, ако в него има рекламно съдържание.

Котката рекламира кухненски ножове и оборудване, котешки играчки и други пособия за отглеждане на котки.

Домашният любимец има и собствен онлайн магазин, в който се продават котешки дрешки и аксесоари като каишки, котешки шапчици и котешки бижута.

Тагове: инфлуенсъри
 

Най-четените